Re: I love HorseS en een boring beertje
Wow wat een leuke reacties..bedankt allemaal!!!:Y
https://www.facebook.com/OnsBoekTheMakingOf
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » I love HorseS en een boring beertje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wow wat een leuke reacties..bedankt allemaal!!!:Y
wauw, ik ben net begonnen met boetseren, dus dubbel respect voor je paarden meisje. echt heel mooi en goed in verhouding. super! hou laat je haar staan,mijn vorige viel steeds om.
de taart eronder vind ik ook erg leuk, mooie kleurcombi.
gr.christa
Dank je wel voor je reactie
Er zitten satéprikkers in de benen, 1 prikker loopt van de onderplaat tot boven aan het been en de tweede prikker ook vanaf de onderplaat en dan tot ongeveer halverwege de buik. Op deze prikker zit dan ook weer het bovenlijf geprikt. Ik hoop dat je het begrijpt 
Joepieeeeee...gelukkig weer een paar taartjes van jou!
Wat zijn ze weer schattig. Ontzettend leuk paardemeisje heb je gemaakt en die kleurtjes van de taart zijn toppie!! Ik vind die letters op die manier juist erg leuk
Het beertje ....zucht...wat een droppie!!
JEEEEEEEEEE, daar is tie dan en wat een plaatje en zie je wel, GEWELDIGE LAARZEN, ik wist wel dat jij ze ook kon maken ,weer een SUPER taart ,dat popje gaaf en dat beertje ,wat een lieffie,Femke klasse weer
groetjes Carla(fan) 
Wat een prachtige amazone!

Wat een mooie boetseersels! En wat een leuk idee om een amazone te boetseren ipv een paard.
Hoewel ik wel heel benieuwd ben hoe dat paardje van vorig jaar er dan uit zag! (Foto!)
Wat reuze schattig weer dat popje, en dat beertje is ook een lievie 
Geweldig Femke, je wordt echt een aparte klasse in staande poppetjes boetseren!!! Zo mooi die laarzen, zucht....
Ff nieuwsgierig, welke Rianne heeft voor inspiratie gezorgd? Ik herken in ieder geval niet heel veel van mezelf!

Ontzettend leuk! Wat mooi geboetseerd ook. Ik zou graag eens een how to zien hoe je zo mooi een staand poppetje boetseerd. Loei en Riekele kunnen dat ook zo mooi. Ik krijg het niet voor elkaar!
Ohhhh wat ben jij toch een kei in boetseren! Geweldig!!
Ik vind ze beiden erg mooi.
Dat poppetje is wel heeeel erg mooi, wilde dat ik zo'n gezichtje voorelkaar kreeg...
Wat een mooie boetseersels! En wat een leuk idee om een amazone te boetseren ipv een paard.
Hoewel ik wel heel benieuwd ben hoe dat paardje van vorig jaar er dan uit zag! (Foto!)
Dank je wel voor je reactie!!
HIer een foto van het paardje wat ik al twee keer gemaakt hebt (het ontwerp is van de dames van Felicitaartjes

Als je op "monalbum" klikt onderaan dan kan je nog meer foto's bekijken 
Geweldig Femke, je wordt echt een aparte klasse in staande poppetjes boetseren!!! Zo mooi die laarzen, zucht....
Ff nieuwsgierig, welke Rianne heeft voor inspiratie gezorgd? Ik herken in ieder geval niet heel veel van mezelf!
![]()
Welke Rianna??? Jij natuurlijk
Herken je niets terug?? dan heb ik erin ieder geval genoeg van mijzelf bij gedaan. Ik heb me laten inspireren door jouw taartje die je voor Julia Bo had gemaakt 
Ontzettend leuk! Wat mooi geboetseerd ook. Ik zou graag eens een how to zien hoe je zo mooi een staand poppetje boetseerd. Loei en Riekele kunnen dat ook zo mooi. Ik krijg het niet voor elkaar!
Dank je wel voor je reactie!
Ik heb niet echt een how to op papier, in reactie 27 heb ik uitgelegd hoe ik de poppetjes staande hou 
Wow, leuke taarten, vooral de bovenste, lief poppetje!
taartdoos schreef:Geweldig Femke, je wordt echt een aparte klasse in staande poppetjes boetseren!!! Zo mooi die laarzen, zucht....
![]()
Welke Rianna??? Jij natuurlijk
![]()
Herken je niets terug?? dan heb ik erin ieder geval genoeg van mijzelf bij gedaan. Ik heb me laten inspireren door jouw taartje die je voor Julia Bo had gemaakt
Hihi, dat is wel grappig, de manier van verdelen van de bloemetjes had wel iets bekends, maar dat klopte dus. Maar verder is ie heel anders, en nogmaals, prachtig!!!
Jaaaa... ik dacht al, even kijken of Femke nog iets geplaatst heeft! En ze zijn weer geweldig!
Je boetseersels zijn ook weer top, zoals altijd.
Normaal vind ik roze en lichtblauw helemaal geen leuke kleurencombi. Ik heb het zelf ook wel eens gebruikt, maar ik vond het niks. Dit is de eerste taart waarbij ik het wel heel mooi vind!

heeeeel erg leuk!! 
Ik zie net je prachtige taarten! Echt super mooi!!! Even een vraagje, gebruik jij een malletje voor de hoofdjes van de poppetjes? Of gewoon zo uit de hand?
Ik zie net je prachtige taarten! Echt super mooi!!! Even een vraagje, gebruik jij een malletje voor de hoofdjes van de poppetjes? Of gewoon zo uit de hand?
Dank je wel voor je reactie
Ik heb geen malletje voor de hoofdje, ik maak ze dus uit de hand, een beetje ovaal balletje zeg maar.
prachtig!
Weer super mooi!!!!!! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » I love HorseS en een boring beertje