1 Laatst bewerkt door smit (12-10-2011 18:59)

Onderwerp: kapseldeeg kleuren

Hallo, ik ga weer een mooie taart proberen te maken voor de verjaardag van mijn zoontje.
Het gaat als goed ik een carstaart worden,
Nou heb ik ergens gelezen in een boek dat iemand het kapseldeeg van haar taart ook kleurde en op de foto zag het er onwijs leuk uit.

Graag zou ik willen weten of iemand hier ervaring mee heeft en hoe ik mijn kapseldeeg rood kan kleuren?

WAT VOOR KLEURSTOF KAN IK HIER VOOR GEBRUIKEN, IS DIT HETZELFDE ALS MARSEPEIN TE KLEUREN OF KAN DIT OOK LIMONADE SIROOP ZIJN,

Ik begin namelijk net en heb nog niet heel veel ervaring, maar dankzij jullie hulp lukt het me toch steeds.

Ik hoop dat iemand mij hiermee wil helpen.

Alvast bedankt

2

Re: kapseldeeg kleuren

Ik heb het ook eens gedaan met cc's. Ik heb toen een eetlepel water met kleurstof vervangen. Het ging heel goed! en heel leuk effect.

De leukste kinderfeestjes op www.partykidzz.nl

3

Gewoon kleurstof door je mix heen... en dan niet schrikken als je je kapsel uit de oven haalt... want de kleur lijkt dan heel dof (maakt niet uit in welke kleur), maar als je kapsel snijdt springt de kleur er echt helemaal uit..

Succes. gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

4

Ik heb laatst mijn kapsel rood geverfd met gewwon een lepeltje kleurdtof waarmee ik de fondant kleur. Hij was echt knalrood geworden, zag er superlekker uit.

5

een heel lepeltje? :think:  ik heb eens 2 druppels erdoor gedaan (aan het einden, tijdens de ene minuut zacht draaien) en dat gaf al een knaleffect :Y  :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl