Onderwerp: super trots op m'n (1e) regenboogtaart!!

voor een mijn feestje van gisteren deze taart gemaakt! hij was super lekker en was dan ook erg snel op 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » super trots op m'n (1e) regenboogtaart!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

voor een mijn feestje van gisteren deze taart gemaakt! hij was super lekker en was dan ook erg snel op 
Ziet er heel vrolijk uit!
die is leuk!! wil ik ook graag maken voor een verjaardag maar volgens mij is dat veel werk of niet?
dank je wel
nou ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen. ik had verwacht dat het meer werk zou zijn!
Wat een leuk gezicht is dat zeg ! Als beginnend bakster ben ik enorm benieuwd hoe je dit voor elkaar krijgt ! Zou je mij dat misschien kunnen uitleggen ? Dan ga ik het ook eens proberen !
Bedankt vast!
o ik blijf deze taarten zo leuk en mooi vinden.
Wat heb jij een leuke vrolijke kleuren gebruikt ziet er gezellig uit
Geweldig zo vrolijk hier hou ik van
Heb wel al eens roze oranje gele cupcakes gemaakt maar dit lijkt me wel iets meer werk..
mag ik vragen hoe je het hebt gedaan?
hij is heel goed gelukt idd
Wauw heel erg leuk, ik ben ook erg benieuwd hoe je dit gedaan hebt.
http://www.omnomicon.com/rainbowcake
maar dan niet alle kleurtjes door elkaar gooien maar apart per kleur bakken...dat weet je zeker dat het goed gaat 
Superleuk gedaan!
gezellig al die kleurtjes.
dank jullie wel allemaal!
en die how to heb ik ook gebruikt. klopt, ik heb alle kleuren apart van elkaar gebakken
Ik heb deze howdo ook pas geprobeerd, maar bij mij waren de cakes bikkelhard. Ik heb ze wss te lang gebakken.
Dus ga het nog wel eens proberen.
Die van jou is erg goed gelukt.
Vrolijke vulling!
da's geen vulling
da's biscuit
de vulling is gewoon saai wit 
Sorry voor deze hoogstwaarschijnlijke "blonde" vraag...
Maar even in het gewoon nederlands hhihi, heb je het beslag gekleurd en toen steeds dunne lagen gebakken?
Sorry maar ik blijf nieuwsgierig;
heb je echt voor iedere kleur een aparte taart gebakken en die later op elkaar gestapeld?
en nog een vraag: heb je ook witte cakemix gebruikt?
zo ja, vraag ik me af waar die te koop is?
alvast bedankt voor je antwoord 
klopt, de kleurtjes zijn geen vulling, das gewoon biscuit.
ik heb het beslag in 6 delen verdeeld, die in 6 verschillende kleurtjes gekleurd en toen telkens apart van elkaar (op 200 graden in 12 min) gebakken.
het uis geen witte cakemix. de lagen kleurtjes, dat is de cakemix. het witte is een cream cheese frosting
Wat ontzettend gaaf zeg!
Ik ga dit zeker een keer proberen
Ik ging ervanuit dat je de kleurstof voor fondant niet kon gebruiken om de mix te kleuren
Ik hoop ook snel eens een resultaat te showen!
succes!! ik vond het echt super leuk om te doen! 
Hij is heel gaaf geworden!!!
Mooi hoor! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » super trots op m'n (1e) regenboogtaart!!