1

Onderwerp: [FEEDBACK]1e eigen taartje, costa rica

M''n allereerste helemaal eigen taartje! Eigenlijk een oefentaartje voordat ik volgende maand een taart voor m'n vriends verjaardag zou maken maar vind em best leuk gelukt voor een 1e helemaal eigen :D Hij is gevuld met oreoslagroom en vlaaivuling kers.
We zijn net 2,5 week terug van vakantie naar costa rica dus ik had een mooi thema. Helaas zakte de kikker wat in (hij was wat groter uitgevallen dan de bedoeling was haha) en het parelrandje onderop is niet helemaal mooi strak en nog tig dingen die ik beter vond kunnen, maarja we moeten wat hebben om op te oefenen! (pura vida is trouwens de kreet in costa rica die je overal hoort, het betekend soort van het leven is goed/mooi)
Feedback en tips etc. zijn altijd welkom!

http://img684.imageshack.us/img684/926/img96031.jpg

http://img689.imageshack.us/img689/1386/img96001.jpg

http://img5.imageshack.us/img5/8202/img96011d.jpg

http://img577.imageshack.us/img577/6246/img96021.jpg

2

Re: [FEEDBACK]1e eigen taartje, costa rica

Wauw, ik vind hem prachtig! Vooral die kikker is echt schitterend. Doe je goed! :)

dit je eerste taart zo schitterend, durf mijn eerste of 10 de taart niet meer te showen :D  heb echt nog een hoop te leren :rolleyes:

groetjes Stella

4

Prachtige taart, die kikker is echt te gek !!  :thumb:

Wow dat is echt een suuuuper eerste taart! Je kikker is geweldig en ik vind je bloemen ook erg mooi. Sjiek sjiek sjiek  :9

6

Wat goed voor je eerste eigen taart  :thumb:
Vind de bloemen en je kikker erg mooi!

7

Mooi!
Wat heb je al veel spullen voor een beginner!

Ben ook net begonnen (zal zo mijn eerste taart showen) maar ik vind het allemaal erg duur in aanschaf.

groetjes!!

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er vragen?

8

Hij is heel gaaf geworden!!   :thumb:
De kikker is echt supergaaf.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

9 Laatst bewerkt door Faila (12-10-2011 19:45)

Feldie schreef:

Mooi!
Wat heb je al veel spullen voor een beginner!

Ben ook net begonnen (zal zo mijn eerste taart showen) maar ik vind het allemaal erg duur in aanschaf.

groetjes!!

Valt best mee hoor Feldie, ik eb een paar bloemenuitstekers, 1 beginnerssetje kleurstoffen, 3 potjes dust, tappitsen fondant en marsepein thats it.
oke misschien toch wel wat veel hehe, nee maar zonder gekkigheid het valt best mee.

Dankjewle allemaal voor alle lieve reactie, hopelijk issie lekker morgen word ie aangesneden!

10

wauwwww wat mooi ik krijg gelijk weer heimwee naar dit mooie land

11

Een mooie originele taart. mooie kleuren en mooie bloemen!

Mooi!!!!!

13

Wow! Mooi taartje, als dit de eerste is..... dan ben ik erg benieuwd naar de volgende taarten! Die kikker is erg goed gelukt!

Een héél mooie taart!

Zoals mijn voorgangers al zeiden; de kikker is fantastisch!

Veel plezier met opeten.  ;)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

15

heel mooi!

schitterend!

Ik zing mijn eigen wijsje!

17

Heel mooi en je kikker is  :thumb:

18

Wow en dat voor een eerste!! Zo zag mijn eerste er echt niet uit  :think:  :nooo

Groetjes, Renata

19

:thumb:  :thumb:  helemaal mooi en strak en knap als 1e taart :Y
(je hebt een goede leermeester gehad :Y )

als enige feedback: de bloemblaadjes dunner uitrollen, maar da's dan ook echt alles wat ik verzinnen kan :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

20

@Carien: Dankjewel, en ben zeker blij met m'n leermeester (Ellen6263 van bigbangcake, ze zit hier ook op het forum)
Ja dat had ik idd al gezien, best lastg want dacht elke keer van nou het is nu wel dun en dan toch aan het einde..nee het had best wat dunner gekunt nog. Dus weer goede leer voor de volgende keer, door blijven rollen!

Dankjewel voor alle lieve reacties iedereen, superleuk om te zien!

21

Faila schreef:

@Carien: Dankjewel, en ben zeker blij met m'n leermeester (Ellen6263 van bigbangcake, ze zit hier ook op het forum)
Ja dat had ik idd al gezien, best lastg want dacht elke keer van nou het is nu wel dun en dan toch aan het einde..nee het had best wat dunner gekunt nog. Dus weer goede leer voor de volgende keer, door blijven rollen!

Dankjewel voor alle lieve reacties iedereen, superleuk om te zien!

Bedankt voor je compliment :)  :) Ik zal je nog wel wat leren met de bloemblaadjes om ze mooi dun te krijgen!

22

Heel mooi. De taart is ook heel origineel. Ik vind de taart ook heel goed bij Costa Rica passen.