Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Herfst, dus de hertjes komen weer..
Wat een super leuke taart! Ik ben gek op de herfst
Vraagje: welke uitsteker heb je voor de herfstblaadjes gebruikt?
ha heb je er weer een variant bij bedacht? 
super leuk!!
Wat een super leuke taart! Ik ben gek op de herfst
![]()
Vraagje: welke uitsteker heb je voor de herfstblaadjes gebruikt?
Uuuuh goede vraag, geloof dat ik die ooit bij koek-it heb gekocht, verder heb ik wat rozenblaadjes gebruikt en die heb ik dan allemaal in de hibiscus-blad-veiner gedaan 
ha heb je er weer een variant bij bedacht?
super leuk!!
, ben dol op de hertjes ! 
koekiemonster schreef:ha heb je er weer een variant bij bedacht?
super leuk!!
![]()
![]()
, ben dol op de hertjes !
ze zijn ook zo lieffff!!!
oh deze vind ik leuk, echt herfst 
Mooie taart!
Ik zal dit weekend een herfsttaart maken, ik heb er gelijk helemaal zin in! 
Thx meiden en veel plezier Lies met het maken van je herfsttaart !!
Lief! En door de herfstgekleurde blaadjes en het schattige hertje is de taart een plaatje 
Ooh wat een schatje is dit met die lieve hertjes!
Jeetje wat goed gemaakt. Ik ben echt een herfsttype....ik word helemaal blij van deze taart. Wow
groetjes Ingrid
Dank jullie wel en ja ik ben ook een grote herfst-fan ! 
leuk zeg!!!
Hoe heb je de kastanjes gemaakt ?? 
leuk zeg!!!
Hoe heb je de kastanjes gemaakt ??
Dat is bruine marsepein met rode fondant door elkaar, bolletje van gemaakt.
klein bolletje creme-kleurige marsepein er aan geplakt en nog even samen gerold.
daarna wat eiwit erover voor de glim 
Wat leuk die hertjes! Weer eentje voor op mijn to do Lijst 
Leuk!!!!
Ik ben toevallig ook vanavond bezig geweest met boetseren voor een herfsttaartje van het weekend..
Ik heb ook zo'n schattig hertje gemaakt, eikeltjes, pompoentjes, kastanjes, paddestoeltjes, egeltjes.. erg leuk om te doen!
Hallo,
Bij het zoeken naar een mooi voorbeeld van een herfsttaartje, blijf ik toch elke keer bij jouw taart hangen. Wat is dit toch een beauty!
Ik vind het ook zo mooi hoe mooi losjes die blaadjes erop liggen, alsof ze zo uit de lucht zijn komen vallen. Ze zijn er dus niet echt helemaal tegenaan geplakt. Maar ik was benieuwd hoe dan wel?
Heb je ze gemaakt van fondant met wat tylose erdoorheen, gedroogd in gebogen vormen en daarna tegen aan gelijmd?
Ben benieuwd naar je geheim!!
Echt prachtig!!! 
Hallo,
Bij het zoeken naar een mooi voorbeeld van een herfsttaartje, blijf ik toch elke keer bij jouw taart hangen. Wat is dit toch een beauty!
Ik vind het ook zo mooi hoe mooi losjes die blaadjes erop liggen, alsof ze zo uit de lucht zijn komen vallen. Ze zijn er dus niet echt helemaal tegenaan geplakt. Maar ik was benieuwd hoe dan wel?
Heb je ze gemaakt van fondant met wat tylose erdoorheen, gedroogd in gebogen vormen en daarna tegen aan gelijmd?
Ben benieuwd naar je geheim!!
Nou dank je wel, maar het is geen geheim hoor
Heb wat rood,bruin,oranje,geel,groen met stukjes aan/op elkaar gedrukt en uitgerold, blaadjes uitgestoken en een veiner gebruikt ( maar dit hoeft niet ) en gewoon een beetje op de taart gedaan, sommige stukjes los laten hangen of alleen het begin en het einde vastgeplakt, droogt allemaal vanzelf wel..hoeft dus geen tylose door !
Ah dat klinkt te doen -zegt ze hoopvol-
Nu heeft mijn schoonvader 2 verjaardagstaarten van onze dochters gezien en nou wil hij op zijn verjaardag een taartje van mij. Help!! Das heel eng, voor iemand anders bakken. Heb er nog maar 3 gemaakt.
Als ik nou heeeel lang kijk naar die van jou, zou dan vanzelf het marsepein in zo'n taart veranderen.. haha!
Nou ja, het is een hele lieve man, hij zou al trots zijn op een paar gelukte eikeltjes...
Mag ik die van jou als inspiratie gebruiken?
Wat een mooie taart! Lief met die hertjes en al die herfstige details. 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Herfst, dus de hertjes komen weer..