Re: Hier is ie dan..... mijn bruidstaart voor de Mjam-kalender 2012
moooooooiiiiiii 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hier is ie dan..... mijn bruidstaart voor de Mjam-kalender 2012
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
moooooooiiiiiii 
Ik vind em geweldig!
Heel mooi 
ben blij dat ie is goedgekeurd door jullie allemaal!!!

Heeeel gaaf!
super Peggy
groetjes Carla
Wauw, wauw ,wauw 
Hij is weer fantastisch Peggy, schitterend!
Ik heb hem in het echt en op de kalender kunnen bewonderen en vind hem echt prachtig 
Ontzettend gaaf Peggy. Heb em natuurlijk al op de beurs gezien....ik vind em schitterend!
Heel erg mooi!!!! Het is dat ik al een jaarkalender met foto's van mijn zoontje heb, anders had ik deze kalender zeer zeker aangeschaft (maar mijn man ziet me aankomen; kalender met mijn zoontje, taartagenda en dan nog deze.... nee dat krijg ik niet uitgelegd
)
Heel erg mooi!!!! Het is dat ik al een jaarkalender met foto's van mijn zoontje heb, anders had ik deze kalender zeer zeker aangeschaft (maar mijn man ziet me aankomen; kalender met mijn zoontje, taartagenda en dan nog deze.... nee dat krijg ik niet uitgelegd
)
Begrijpelijk.... dat zou er bij die van mij ook niet ingaan, al is het alleen al om al die spijkers in de muur hahaha...
wauwwwwwwwwww 
Zoals altijd weer PRACHTIG!!!! wat leuk dat je in de kalender staat, echt terecht!!!

Die ziet er weer toppie uit 
Hij is echt prachtig!
Het wordt misschien een beetje eentonig....
Maar...WAT IS JE TAART WEER GEWELDIG!!!
Diepe buiging 
Geweldig, wat leuk dat je in de kalender staat, vind je logo ook zo mooi
Leuk dat je je "handtekening" hebt laten terugkomen in je taart 
Zoals gewoonlijk weer een plaatje en superstrak afgewerkt!
Het wordt misschien een beetje eentonig....
Maar...WAT IS JE TAART WEER GEWELDIG!!!![]()
Diepe buiging
Nee hoor.... helemaaaaal niet eentonig, gewoon fijn om te horen, bedankt!!!
Wat een ontzettend mooie taart!
Gaaf zeg! Ziet er super uit.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hier is ie dan..... mijn bruidstaart voor de Mjam-kalender 2012