1

Onderwerp: Niet mega strak maar wel een taart met een verhaal...

De taart hoefde eens een keer niet megastrak maar als een boomstronk met wortels. Wat is dat leuk om te maken zeg en je hoeft niet zo te lopen stoeien om de taart strak te bekleden. Ook wel een keer leuk!

De zoon van mijn collega is vandaag 21 geworden en ze wilde graag een taart voor hem als verrassing. Ik vroeg wat zijn hobbies waren om te kijken wat ik dan kon maken. Ze vertelde dat het haar zo leuk leek als de kabouterkinderen van Elsa Beskow in het taartje tevoorschijn konden komen aangezien dit destijds ook zijn geboortekaartje was. Ik heb eerst moeten googelen wat dat nu precies was. Verder leek het haar leuk als snowboarden, zijn hobby, er in verwerkt kon worden en dat hij op weg gaat naar zijn toekomst een eigen huis. Tja hoe moet je dat gaan verwerken in een taart?
Ik vertelde haar al jij wilt echt een taart met een eigen verhaal en niet specifiek een taart gericht op een onderwerp/hobby.

Uiteindelijk heb ik het verhaal gemaakt dat de jarige onderaan het trappetje staat onder toezicht van zijn ouders en dat hij daar zijn eigen toekomst tegemoet gaat. De iglo staat in dit geval symbolisch voor zijn toekomstige eigen onderkomen.

Ze heeft hem net opgehaald en ze was helemaal enthousiast en vond hem geweldig leuk geworden. Toch altijd spannend om je eigen fantasie te verwerken in een taart op zo'n manier dat een ander jouw verhaal er in ziet. Snappen jullie het nog?

Hieronder de foto's van de niet strakke taart met verhaal en ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KFR8YLOQ-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7I6Q4EU6-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DBER88PY-D.jpg

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

2

Re: Niet mega strak maar wel een taart met een verhaal...

Wat een leuke taart met ook een leuk verhaal!
Die poppetjes zijn zo grappig met die paddestoelen op hun koppie :lol:

3

Wat een kleine schatjes zeg! :-)

Groetjes Daniëlle

4

ik vind dat je er een hele leuke taart van gemaakt hebt, ik vind dat niet zo geweldig als iemand met zoveel wensen voor op een taart komt  maar jij hebt er iets leuks van weten te maken

Heel erg leuk en wat goed verwerkt al die elementen!!!!

6

Dank voor jullie leuke reacties!
Ik vond het ook wel lastig om alles in een taart te verwerken maar tijdens het maken ging het wel lekker waardoor ik dit als resultaat heb kunnen maken.
Het was trouwens erg leuk om de boomstam te maken met dit herfstweer!

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

7

Wat een leuke en mooie taart zeg.

8

Leuk gedaan! Je hebt erg goed alle elementen erin verwerkt!

Neem eens een kijkje op www.hettyvanderelst.nl - Alles over lekker eten...