Onderwerp: cake (sneeuw)pop....
Voor de 2e keer cakepops gemaakt. Blijf het lastig vinden om ze mooi glad te krijgen, maar wel blij met het resulaat.

Tips zijn welkom!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cake (sneeuw)pop....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de 2e keer cakepops gemaakt. Blijf het lastig vinden om ze mooi glad te krijgen, maar wel blij met het resulaat.

Tips zijn welkom!!!!
Ik vind ze heel erg leuk.
De enige tip die ik heb is dat je het mengsel nog iets kleveriger kunt maken, waardoor de cakeballetjes nog makkelijker te kneden zijn.
Heb je ze met candymelts gemaakt? Zoja waar heb je dan de mond meegemaakt?
De balletjes waren mooi glad, kreeg alleen de candymelts er niet mooi genoeg naar mijn zin om heen.
Heb de oogjes en mond geschilderd met zwarte dust en gin
Was het enige wat ik in huis had...
Dank je voor je reactie 
Vind ze enig !! 
Ik vind het knap hoor, ik kan er zelf niet mee overweg. Maar vindt ze altijd zo leuk en deze ook weer!
Waren de melts voldoende dun?
Want dat is bij mij vaak het probleem.
Wat wordt er verstaan onder plantaardige olie toevoegen?
Erg leuk!! Bij mij glijden ze vaak weer van het stokje af
, ook geen succes zeg maar.
Als ik deze zie wil ik het toch weer eens gaan proberen...... Ze zijn erg goed gelukt hoor!!
Ik mis alleen een soort mutsje ofzo, vind ze nog een beetje kaal voor een sneeuwpop
, maar dat is persoonlijk hoor.
Ze zijn super!!!!
Candy melts en ik zullen nooit vriendjes worden maar ik vind ze er strak uitzien hoor!
Wat gaaf!
Ontzettend leuk! Wat zijn ze lief!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cake (sneeuw)pop....