Onderwerp: T-rex dinosaurus taart
Dankzij Sonja en andere medebaksters wat inspiratie opgedaan voor deze dinosaurus taart. Bedankt!
Nog nooit gehoord van T-rex, maar dat is de lievelings dino van de jarige job. 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » T-rex dinosaurus taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dankzij Sonja en andere medebaksters wat inspiratie opgedaan voor deze dinosaurus taart. Bedankt!
Nog nooit gehoord van T-rex, maar dat is de lievelings dino van de jarige job. 
wow, hij is prachtig. Die moet ik maar niet aan mijn zoon laten zien....
Ik vind deze echt heel mooi! Mag ik vragen waar je het plaatje vandaan hebt?
Ik vind deze echt heel mooi! Mag ik vragen waar je het plaatje vandaan hebt?
dat zalik ook wel willen weten
hij is geweldig
Super zeg,wauw!!!
We willen zo te zien allemaal wetem waar je het plaatje vandaag hebt. Ik dus ook! hihihi 
nu weet ik niet zeker hoor maar word ik nu gek of heb je deze taart van de week al geplaatst

Bedankt allemaal! Het plaatje heb ik van een site waar de moeder van het jongetje de feestversiering voor het verjaardsfeest heeft gekocht. Ik vond het wel leuk om de taart hierop aan te passen.
http://www.dinoworld.nl/p/17/3137/mo80- … 9-eur-495-
misschien word ik wel gek hoor maar had je deze van de week ook geplaatst of was dit van iemand anders
nogmaals hij is geweldig
Die was van iemand anders (sonja) en die vond ik onwijs mooi! Later gaf de moeder van het jongetje waarvoor ik de taart moest maken aan dat zij een T-rex dino wilde en kwam zij met hetzelfde plaatje als die van de taart van Sonja 
Prachtige taart,ik vermoed dat er nog wel meer dinosaurus taart volgen 
Prachtige taart,ik vermoed dat er nog wel meer dinosaurus taart volgen
Dank je.. ha ha ha... hopelijk niet te veel dino's geef mij maar schattige/zoete taartjes 
Hij is leuk geworden!!
Maarre... de eer gaat echt naar Tom Poes hoor. Die was veeeeeel eerder dan ik 
Maar het is inderdaad druk met dino's de laatste tijd 
Hij is leuk geworden!!
Maarre... de eer gaat echt naar Tom Poes hoor. Die was veeeeeel eerder dan ik
Maar het is inderdaad druk met dino's de laatste tijd
Ha ha ha... wat grappig. Tom Poes, heel erg bedankt voor de inspiratie 
gelukkig ik ben dus niet gek (niet gekker als iedereen al wist tenminste
)
Daar is 'ie weer
!
Voelt toch wel heel leuk hoor, als je taart zo 'in de smaak' valt dat 'ie al een paar keer 'nagetaart' is!
Jouw versie is ook goed gelukt, al had de dino misschien ietsjes groter gemogen zodat 'ie nog wat meer 'uit de taart breekt'...
Daar is 'ie weer
!
Voelt toch wel heel leuk hoor, als je taart zo 'in de smaak' valt dat 'ie al een paar keer 'nagetaart' is!
Jouw versie is ook goed gelukt, al had de dino misschien ietsjes groter gemogen zodat 'ie nog wat meer 'uit de taart breekt'...
Ja dat lijkt me ook leuk! Ik wilde graag wat zwart zichtbaar houden, maar achteraf was dat niet zo slim omdat die daardoor idd minder uit de taart breekt. Weer wat geleerd voor een evt. volgende keer 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » T-rex dinosaurus taart