Onderwerp: Hallo ik ben hier nieuw

Hallo Allemaal,

Ik wil mij even voorstellen ik ben Patricia 34 jaar, getrouwd en moeder van een dochter van 4 jaar en zoon van10 maanden, woon in Spijkenisse
Heb wel al eerder een workshop gedaan vond dit super leuk ondanks dat ik de kersttaart minder vond smaken! maar dat  is natuurlijk een kwestie van smaak verder heb ik ook voor mijn dochter samen met een vriendin een barbietaart gemaakt voor haar 3e verjaardag, vond dit super leuk om te doen en vooral de blik van mijn dochter was onbetaalbaar dus kon het niet laten om iets alleen te ondernemen en heb voor haar d'r 4e verjaardag een hello kitty gemaakt
was echt nacht werk hahah heb echt flink gezweten want ja als het niet lukt dan heb ik niet 1,2,3 een taart :s .. de marsepijn scheurde in mijn handen was echt een ramp :(  maar gelukkig zag de taart er redelijk uit en kreeg ik toch complimenten :s
Ik heb een voorkeur voor 3d taarten maar hoe meer ik hier op de site kijk hoe leuker ik de geboetseerdetaarten vind....maar helaas is dit niet voor mij weggelegt heb veel pogingen gedaan, maar het is nooit wat het moet voorstellen  :nooo
Ik ben een gelegenheidbakster die toch steeds meer wil bakken of wel een rede verzint om te bakken
dus ben nu bezig heel veel spulletjes in te slaan :thumb: het is geen goedkopen hobby maar wel heel leuk en lekker! :P  Terminste als het goed gaat
Ben weer aardig aan het kletsen maar daar komen geen taartjes van
Iedereen heel veel bakplezier, groetjes Patricia

2

Re: Hallo ik ben hier nieuw

Welkom en heel veel (bak)plezier!

3

welkom!

Welkom Patricia en veel leesplezier hier op het forum.

5

Hee wat leuk! Ik ben ook net nieuw hier en hoop een hoop te kunnen leren van alle Juffrouw Baktaarten. Zag bijvoorbeeld al een geweldige hefsttaart voorbij komen. Dat wil ik uiteindelijk kunnen :)

Veel plezier hier!

Ik ben de nieuwe Cookiemonster!

Bedankt allemaal,

Voor jullie reactie's
Sorry voor de late reactie maar mijn internet lag er uit  :(

Jullie ook allemaal veel (bak)plezier
en uiteindelijk kunnen we allemaal wel wat van elkaar leren
zo blijft het ook leuk en een  uitdaging om juist door te gaan tot het perfecte resultaat ;)

Isabubbel ja je hebt hier veel mooie taarten heb er zelf ook al een aantal op mijn lijstje staan  :D
Veel succes met je herfstaart en wil wel het resultaat zien hoor! :thumb: