76

Re: wedstrijdtaart T&T, niet gewonnen, wel trots!

OOO AAAHH ieoe pffff...... m'n mond valt open!
Wat is het een prachtige taart, vind het kleur gebruik heeeel mooi. Door de basis wat rustig te houden vallen de kop en schotel des te meer op. Heb echt goed moeten kijken maar niet van echt te onderscheiden, wow echt heeeeeel knap dat je dat met fondant kan!!!! :Y  En zo mooi beschilderd!......
Ik vind die vierkante taart met ruches en die roos erop ook heel mooi gelukt, mooi contrast met de mannen hoed.
En je klokje, diamanten en alle andere werkjes.... ze zijn allemaal prachtig!
Snap echt niet dat je geen prijs hebt! Wil de winnende dan wel eens zien  :P
Ik vind hem TOP!

Pienemien schreef:

Karen Anne en Suuz, ik kijk zo tegen jullie op dat jullie reactie bij mij al een "ik-heb-goud-gewonnen" gevoel oproept!! heel erg bedankt, ik kan in ieder geval wel lekker slapen  :lol:

Gek mens!!
Je maakt echt waanzinnige kunstwerken hoor!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

78

Wat een mooie taart.
En veel mooie details.
Ik dacht eerst: waarom zet ze nu gewoon een kop en schotel op de taart?? :lol:  :lol:
Ze zijn niet van echt te onderscheiden. Erg mooi! :thumb:

Groetjes Gerien

79

Nou, vraag me ook wel af wat het juryrapport zegt.........hebben ze dan wel door gehad dat het kopje ook zelf gemaakt was??? Ik vindt het echt superknap! Zo mooi gedaan, goed over nagedacht om al die jubilea terug te zien. En wat een hoop werk zeg!

Ik ben wel benieuwd welke taart zilver heeft gehaald dan.....

Maar denk idd dat je met al de reakties hier, jezelf ook een hele dikke schouderklop mag geven hoor!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

80

Nou, vraag me ook wel af wat het juryrapport zegt.........hebben ze dan wel door gehad dat het kopje ook zelf gemaakt was??? Ik vindt het echt superknap! Zo mooi gedaan, goed over nagedacht om al die jubilea terug te zien. En wat een hoop werk zeg!

Ik ben wel benieuwd welke taart zilver heeft gehaald dan.....

Maar denk idd dat je met al de reakties hier, jezelf ook een hele dikke schouderklop mag geven hoor!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

81

Wow,  wat mooooooooi!!!!
Fantastisch en dan de passie die je in het verhaal leest!!!
Wat jammer voor je dat je geen prijs hebt gewonnen.
Prachtig  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

82

bedankt allemaal voor jullie super geweldige reacties!! echt heel fijn om te lezen dat zo vele van jullie mijn taart kunnen waarderen  :thumb:

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

83

Pienemien schreef:

Karen Anne en Suuz, ik kijk zo tegen jullie op dat jullie reactie bij mij al een "ik-heb-goud-gewonnen" gevoel oproept!! heel erg bedankt, ik kan in ieder geval wel lekker slapen  :lol:

Gekke meid, je bent zelf zoooo goed :) Maar evengoed dankjewel hoor. Jij en Alice waren mijn rode draad op de beurs, ik bleef jullie maar tegenkomen! Was wel gezellig he ;) Hihihi. :)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

84

WOW!! Ik baal zo dat ik niks van de taarten in het echt heb kunnen bewonderen (de Masterclass liep heeeeeel erg uit..).

Super dat je de foto's hier zet, deze had ik niet willen missen!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

85

Heel mooi, begrijp ook niet waarom hij niet in de prijzen is gevallen.

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

86

Prachtig!

87

mamakaat schreef:
Pienemien schreef:

Gekke meid, je bent zelf zoooo goed :) Maar evengoed dankjewel hoor. Jij en Alice waren mijn rode draad op de beurs, ik bleef jullie maar tegenkomen! Was wel gezellig he ;) Hihihi. :)

Dank je!!!
haha, ja ben de tel kwijtgeraakt hoe vaak we elkaar zijn tegengekomen, was zeker gezellig!

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

Wauw, wat een prachtge taart met kopjes van chinees porselein  ;) ,
o nee Fondant!!! Hoe krijg je 't voor elkaar??? Héél knap, voor mij de 1ste
prijs hoor  :Y  :Y  :Y

89

Ik had je als winnaar opgeschreven. Vond het een super taart. En dat kopje WOW  :thumb:

90

Wow, niet van echt te onderscheiden die kopjes. (totdat je er koffie in schenkt, dat zie ik dus helemaal gebeuren  :lol: ). Echt heel mooi gedaan! En wat heb je ze mooi geschilderd. Jammer dat je niet gewonnen hebt. Van mij krijg je goud.  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

Echt een 'mond valt open' moment voor jou kopjes :Y  :Y Hoop dat we daar ooit een how to van kunnen vinden  ;) Vind je taart ook echt super en ontzettend goed over na gedacht!! Voor mij ook een winnaar hoor :Y

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!

92

Jemig wat een prachttaart en geen prijs? Vreemd (op zijn zachts gezegd) nu heb ik de andere taarten niet allemaal gezien dus ik ben niet helemaal up to date, maar dat kopje is werkelijk prachtig!!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

93

ontzettend mooi!

94

Wauw prachtig zeg.

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

95

Sneezle schreef:

Wow, niet van echt te onderscheiden die kopjes. (totdat je er koffie in schenkt, dat zie ik dus helemaal gebeuren  :lol: ). Echt heel mooi gedaan! En wat heb je ze mooi geschilderd. Jammer dat je niet gewonnen hebt. Van mij krijg je goud.  :thumb:

haha, heb je wel gelijk suiker in je koffie  :lol:

icing smiles

96 Laatst bewerkt door Sweet Carolyn (11-10-2011 23:13)

Prachtige taart, de rest heb ik al op Hyves gezet.
Nu valt ook het kwartje  :/  dat jij ook op mijn Hyves zit :o

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

97

waah zo een geweldige taart. de jury dacht vast dat je er een kop en schotel van porselein op had gezet. ik vind de taart prachtig! de details mega en ook de gedachte erachter super!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

liefs marieke

98

Voor mij heb je de eerste prijs verdiend, wat prachtig allemaal, die kopjes zijn gewoon kunstig!!!

groeten, Bianca
TAART in huis

99

Niet gewonnen??????????????? :think:  Huh...hij is geweldig!!!  :thumb:  :thumb: Die kopjes....zucht...hoe doe je dat??? Zo fragiel zien ze eruit (en dat zijn ze waarschijnlijk ook :+ ) Prachtige strakke taart....WOW.

100

Ik heb echt diverse malen naar boven gescrolled, en af en toe twijfel ik weer, die kopjes zijn toch echt porselein ???? Neeeeeeee het is echt fondant.........Waanzinnig gewoon  :thumb:  :thumb:

Life is like one of my cakes......You never know what you're gonna get.
http://www.facebook.com/pages/Cake-Diva … ref=stream