26

Re: Letterlijk klein voorproefje beurs Taart & Trends !

Ik heb hem zaterdag ook gekocht en gelijk uitgeprobeerd 's avonds. Helaas was de cake niet helemaal goed gebakken  :nooo Er zaten nog niet gare stukken in  :( . Het rees ook helemaal boven het blik uit. De volgende keer zal ik de temp. wat lager doen en dan opbouwen. Nu had ik hem op 150 graden staan.
Ze waren gelukkig wel te eten en heb er een heel leuk taartje van kunnen maken. Helaas geen foto, maar dat komt de volgende keer wel goed!

27

oh ik heb hem zaterdag op de beurs gezien. En vond hem zo leuk! Omdat het zo druk was bij jullie stand wilde ik later even terug gaan, maar helemaal vergeten....  :rolleyes: 
Hoop dat ik hem binnenkort online kan bestellen bij jullie?

Hallo !!

Oooo heb 2 dagen aan de site gewerkt en hij is online, ook de how to van de mini stapeltaartjes staat online !
Zo leuk alle enthousiaste reacties van iedereen, het is ook zooo leuk
om te maken zo'n klein stapeltaartje.
We hebben nog maar een paar mini stapeltaart bakvormen over. Over een aantal weken komen er weer nieuwe, dus wie snel wil beginnen, wacht niet te lang.
Iedereen heel veel succes met het maken en bekleden van deze mini's
en foto's mailen voor in onze fotogallery !!
En natuurlijk ook hier op het forum, alleen waar moeten ze dan onder ;
stapeltaarten of klein & fijn....geen idee ??
Nieuwe rubriek maken haha..?

Iedereen veel plezier !!
groetjes Debbie

www.sweettableshop.com
Hipperdepip Taartshop gaat samen met Sweet Table Shop  flinke uitverkoop taartspullen in de webshop !

Wendy83 schreef:

Ik heb hem zaterdag ook gekocht en gelijk uitgeprobeerd 's avonds. Helaas was de cake niet helemaal goed gebakken  :nooo Er zaten nog niet gare stukken in  :( . Het rees ook helemaal boven het blik uit. De volgende keer zal ik de temp. wat lager doen en dan opbouwen. Nu had ik hem op 150 graden staan.
Ze waren gelukkig wel te eten en heb er een heel leuk taartje van kunnen maken. Helaas geen foto, maar dat komt de volgende keer wel goed!

inderdaad lagere temp het is een hoge vorm dus hij moet op een wat lagere stand...en wat langer er in (ongeveer 40 minuten..) op onze website staat een how to, gelukkig waren ze wel lekker !!

www.sweettableshop.com
Hipperdepip Taartshop gaat samen met Sweet Table Shop  flinke uitverkoop taartspullen in de webshop !

30

Nou ik heb ze van de week gekocht hoor op de beurs! Was op slag verliefd! En heb ze vandaag gemaakt. Zoals op de site stond heb ik het gedaan alleen na 40 minuten waren ze nog niet gaar dus toen de temperatuur iets omhoog gedaan en dat nog 6 minutjes en toen waren ze perfect!
Ik heb trouwens met een appelboor een gat gemaakt en daar jam in gedaan, heb je toch nog een smaakje eraan! En dat was errug lekker!
Heb ze meegenomen naar mijn werk en hij viel erg in de smaak! Zal zo snel mogelijk een foto plaatsen... alleen idd waar?? klein en fijn of stapel?? kijk wel ff..
Maar iig echt een onwijs leuk bakblik!!

31

@Hipperdepip; ik heb de factuur nog niet ontvangen.... stuur je me er nog 1??

Groetjes, Dorothea.

32

gwndanielle schreef:

Nou ik heb ze van de week gekocht hoor op de beurs! Was op slag verliefd! En heb ze vandaag gemaakt. Zoals op de site stond heb ik het gedaan alleen na 40 minuten waren ze nog niet gaar dus toen de temperatuur iets omhoog gedaan en dat nog 6 minutjes en toen waren ze perfect!
Ik heb trouwens met een appelboor een gat gemaakt en daar jam in gedaan, heb je toch nog een smaakje eraan! En dat was errug lekker!
Heb ze meegenomen naar mijn werk en hij viel erg in de smaak! Zal zo snel mogelijk een foto plaatsen... alleen idd waar?? klein en fijn of stapel?? kijk wel ff..

Even een vraagje: heb je het rooster in het midden van de oven gedaan of iets lager? Ik dacht dat misschien ook zou schelen? En heb je beslag van de mix gebruikt of zelf gemaakt.
Ik had ze ook zo gevuld met een appelboor en dat is idd. erg lekker.
Ik ga er zeker nog mee aan de slag!

33

jaaaaa  :Y  Ik heb ook een bakvorm gekocht!
Ik ga er nog eens een keertje mee aan de slag, lijkt me ook leuk om hiermee allerlei verschillende taartjes in de winkel te zetten.. allemaal gekke leuke taartjes bij elkaar.. als voorbeeld wat je in het groot zou kunnen namaken.

Ik vond zelf de how-to wel wat onduidelijk, leek wel of er foto's door elkaar stonden. Maar ik ga me er nog wel een keer echt in verdiepen!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

34

Wendy83 schreef:
gwndanielle schreef:

Even een vraagje: heb je het rooster in het midden van de oven gedaan of iets lager? Ik dacht dat misschien ook zou schelen? En heb je beslag van de mix gebruikt of zelf gemaakt.
Ik had ze ook zo gevuld met een appelboor en dat is idd. erg lekker.
Ik ga er zeker nog mee aan de slag!

Ik heb ze onderin de oven gezet omdat het bakblik toch wel erg hoog is. En ik heb de mix van funcakes gebruikt!
Ja lekker he met de appelboor! Heb je toch nog een lekker smaakje erin!

35

Mag ik nu eens een hele stomme vraag stellen: is dat dan een eenpersoonsstapeltaartje (wat een woord  :think: )?

Ik zal het a maar zelf zeggen: "die domme belgen toch..."  ;)