1 Laatst bewerkt door carol (11-10-2011 19:06)

Onderwerp: misschien rare vraag,maar doe je met een halve appeltaart,ik mag niks

ja typische vraag ,ik zou antwoorden,gewoon opeten :lol: ,maar zit ff anders,op me werk proberen mijn cliéten me altijd van alles toe te stoppen en ik roep al weken NEE ik mag ff de eerste weken niks van al dat lekkers,nu kreeg ik vanmiddag een halve zelf gebakken appelcake mee en manlief roep nu ja dag 1 stukje en meer niet,dus nu zit ik met een krappe halve appelcake en me vriezer zit vol,zou je daar nou ook cakepops van kunnen maken of zou dat niet te vr.... zijn,want dan kan ze wel uit delen hier lopen kids genoeg,maar moet wel lekker zijn ,wil geen verschutting halen,iemand al eens gedaan of een ander lekker idee,ben benieuwd  ;)
groetjes Carla

2

Re: misschien rare vraag,maar doe je met een halve appeltaart,ik mag niks

Nodig je buren uit voor de koffie, straks gezellig bij het voetbal  :s

Christine.

3

bij iemand op de koffie gaan en m dan meenemen ;)

my favorite cake is.... delicious!

naar het bejaardentehuis aan de overkant...of die lieve buurvrouw, of die aardige dame aan de kassa van AH...of de krantenbezorger of....

Cakepops? Lijkt me niet zo lekker...maar misschien zou je het even moeten proeven :+  :+

5

Hmm cakepops lijken me ook niet zo lekker, maar ja het is wel een uitdaging om het uit te proberen ;) .  Dan wel met naturel botercreme mix, anders lijkt het me heel zwaar worden.

Iets om over na te denken nog  :Y  :think: