1

Onderwerp: {FEEDBACK} Niet tevreden, pip stapeltje

Een paar weken terug voor mijn eigen verjaardag dit pip stapeltje gemaakt, het idee had ik al helemaal in mijn hoofd zitten, en het resultaat is geworden zoals ik hem op papier had staan..

Maar.. toch ben ik niet tevreden.. en ik weet niet zo goed waarom precies..

Heel graag wat feedback!!

http://94.100.124.61/1422000001-1422050000/1422017201-1422017300/1422017288_6_OgTR.jpeg

http://94.100.120.49/1422000001-1422050000/1422017801-1422017900/1422017846_6_2tb_.jpeg

http://94.100.114.167/1422000001-1422050000/1422016701-1422016800/1422016753_6_9Gox.jpeg

Waar ik wel tevreden over was waren m'n vlinders, ik heb voor het eerst gedust, en het resultaat vond ik erg leuk geworden.

Ik had ook nog een 30 van fondant gemaakt, maar die was uiteindelijk te groot en te zwaar, en bleef dus niet goed bovenop staan..

2

Re: {FEEDBACK} Niet tevreden, pip stapeltje

Ik vind hem erg leuk. Mooie sprekende kleuren!

Ik had er persoonlijk meer bloemetjes op gedaan. Zodat de takjes wat voller zouden worden. Ik denk dat ik roze had gekozen voor de rondjes maar dat is persoonlijk. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Zoals al eerder gezegd. Smaak is voor iedereen verschillend.

Groetjes, Renata

3

Ja, meer bloemetjes had hem denk meer "af" gemaakt.. de rondjes roze... zou kunnen inderdaad, al vond ik het wit hem lekker opfrissen..

Zo vervelend, ik kan er gewoon de vinger niet op leggen waarom ik hem niet mooi vind..

Dat embleem met het vogeltje is het ook niet helemaal naar mijn idee.. Misschien had ik daar nog een wit randje oid om moeten doen :think:

4 Laatst bewerkt door Carien (10-10-2011 21:38)

:think: bloemhartjes erin, bloemetje op het strikje van de cirkels?

ik vind het een mooie stapel :thumb: , maar snap ook dat je iets 'mist'...., maar wat... :think:

:think: de stippen te groot tov de bloemetjes?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

ik mis niets ...
hij is super  :thumb:

Uuuuuh ik vind hem leuk!  :9 Misschien nog iets moois roze bovenop een mooie bloem of je leeftijd ofzo omhoog staand? Maar ook zonder nog iets anders vind ik hem mooi hoor  :Y

7

idd meer bloemetjes! verder is ie supermooi! :thumb:

Dear Lord, if You can't make me skinny, please make all my friends fat!

8

Een mooie strik bovenop?

Ik vind hem gaaf!!!

9

Ik vind hem mooi hoor! Een originele en geslaagde kleurencombinatie ook. En ja op je vraag antwoorden is niet zo simpel.

Als ik echt iets moet opmerken dan zou ik ook zeggen iets meer bloemetjes en het embleem in een andere kleur, zodat je er wat meer contrast in krijgt.

Maar dat is alles wat ik zou kunnen bedenken. Vind hem echt wel mooi!

10

Niet tevreden? Hij is prachtig!

11

Bedankt voor de feedback, super!!

Te weinig bloemetjes is denk het grootste "probleem" hij oogt daardoor wat kaal/saai..

De stippen te groot vind ik ook wel een goede, een maatje kleiner zou misschien wat fijner staan..

Het embleem zou in een andere kleur inderdaad ook beter staan, zodat hij iets meer af zou steken..

Een topper had ik inderdaad, maar die bleef op het moment supreme niet staan :nooo

Bedankt voor het meedenken allemaal! zo frustrerend als iets niet naar je zin is, maar je niet weet waarom precies :lol:

12

:think: wit embleem en blauwe stippen met witte touwtjes, meer bloemetjes met stiphartjes erin....

Nou lijkt het net of het een heel erg mislukte taart is/was en dat is echt niet zo :nooo Hartstikke  :thumb:  :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

13 Laatst bewerkt door Me and my cakes (11-10-2011 08:51)

Vogeltje een andere kleur en verder......NIETS MEER AAN DOEN!!!!

14

Bedankt voor al jullie reacties, daar kan ik wat mee!! Weer wat leerpunten voor de volgende taart :Y

15

Mooie taart ondanks dat die wat 'mist' Ben benieuwd naar je volgende taart ;)

-------------------------
Groetjes Chantal

16

hij is toch leuk vind ik. Misschien t vogeltje in een andere kleur zodat ie er meer uitspringt? en de takjes iets dunner...?

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

17 Laatst bewerkt door Sweet Carolyn (11-10-2011 23:22)

Oud nieuws, maar inderdaad de bloemen zijn te iel, of meer bloemen of wat groter. De kleuren zijn mooi. Stippen hadden kleiner gekund, en als je met twee kleuren wil werken had je beter twee verschillende maten uit kunnen steken er ze op elkaar plakken, was het resultaat strakker geweest. De strikjes, is iets te veel van het goede, maar een strik op de taart had niet misstaan.

De taart zelf ziet er mooi en strak uit, en de kleuren zijn :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

18

hij is heel mooi hoor!!  :thumb:  :thumb:

Maar wat pareltjes in de bloemetjes had ook gekund, je kan ook zoveel kanten op met een pip taart.

Groetjes Marianne