Onderwerp: Nieuw op het forum.
Hallo allemaal,
Mijn naam is Petra en ben geen vreemde bezoeker van dit forum. Ben er regelmatig op te vinden, alleen doe ik (nog) niet actief mee. Vanaf nu ga ik dit natuurlijk wel doen. Ik vind het namelijk erg leuk om te zien hoe creatief Nederland is.
Ben getrouwd en heb twee dochters, die ook getrouwd zijn en drie kleinkinderen. Stuk voor stuk schatten. Regelmatig knutselde ik met de kinderen. Nu soms nog wel eens, maar vaker met de kleinkinderen. Zij vinden dit ook erg leuk om te doen.
Eigenlijk vind ik veel leuk, zoals het boetseren met klei, zilverklei, edelsmeden en nog veel meer. En dan nu de taarten en cupecakes dit is heel leuk om te doen en ook nog erg lekker. Je maakt iemand anders blij met een leuk en lekker taartje. Wat wil je nog meer.
Op dit moment ben ik bezig met het maken van cupecakejes van zilver, voor aan een ketting of armbandje, ook weer een uitdaging.
Heb voor mijn kleindochter een mooie taart gebakken en cupecakejes om te tracteren.
Het is vrij lastig om iets origineels te verzinnen, bijna alles is al gedaan. Dus ook voor mij ligt hier de uitdaging.
Veel liefs en baks,
Petra