Re: Dreamtime: Fish in Space :-)
Echt verbluffend mooi. Vooral ook omdat 'ie zwart-wit is denk ik. Die print is echt prachtig.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dreamtime: Fish in Space :-)
Echt verbluffend mooi. Vooral ook omdat 'ie zwart-wit is denk ik. Die print is echt prachtig.
Zoooo mooi!!
Prachtig!!! Heb je dat zo uit de losse hand gespoten?? Of eerst de tekening er op een of andere manier 'opgetekend'?
Gaaf man!!
Prachtig!!! Vraagje: klopt het dat de royal icing uithard? Is dat lekker op een taart (afgezien van dat ie er schitterend uitziet)?
Prachtig!!! Vraagje: klopt het dat de royal icing uithard? Is dat lekker op een taart (afgezien van dat ie er schitterend uitziet)?
Bedankt dames!!! Ik blijf nog wel op het forum hoor, maar ik maak zowiezo niet al te veel taarten, het moet vooral een hobby blijven voor mij :-)
Visjes heb ik eerst op papier getekend en daarna de omtrek op de taart 'ingeprikt'. De rest is uit de losse hand.
De royal icing wordt inderdaad hard, maar de smaak overheerst niet omdat het zulke dunne lijntjes zijn. Het smaakt gewoon naar fondant met wat knisperige stukjes suiker erop.. :-)
Waanzinnig! Je moet wel een hele vaste hand hebben om dat er zo strak op te spuiten zeg. errug mooi 
Wow!!! Prachtig!
Misschien in Australie cursusjes royal icing spuiten gaan geven? Wat een vaste hand zeg.
Strak gespoten hoor, heel mooi gedaan. 
Amaai super mooi.

Visjes heb ik eerst op papier getekend en daarna de omtrek op de taart 'ingeprikt'. De rest is uit de losse hand.
Wat onwijs slim!! Die gaatjes zie je natuurlijk niet meer na het spuiten
Dit idee ga ik onthouden!!!
tjee wat een kunstwerk! Knap hoor en erg mooi, hij klinkt ook heerlijk!
succes met de voorbereidingen!
Wow, Wat een prachtige taart!! Zowel de afbeelding als het spuitwerk!!
Wauw!
*Sprakeloos!*
Ben er stil van!!!
Succes en geluk down under.
Ik zie dat je al veel positieve reacties hebt gehad, en die van mij is niet anders....
Wat een gave taart! Ik hou van strakke taarten, less is more!
Maar wat een werk zeg, niet bepaals "less" maar wat een top resultaat.
Ciao, Byjoux
Wat een supermooie taart...ongelooflijk....een kunstwerkje.
Ik ben het helemaal met Vicenza eens!
Er moet echt een smiley komen met een opengevallen mond, die zou hier namelijk helemaal op zijn plaats zijn!
Het is echt een super gave taart, echt knap!
Je prachtige taaart doet al even de ronde maar ik zie 'm nu pas!
Heel mooi en origineel ontwerp.
Ik wens je een fantastische tijd straks op je nieuwe plek, gaaf hoor!
1x was genoeg...
Verhuizen naar Aussie, ... zucht... te gek, joh!
Taartje? Ook te gek. Dat vind ik nu kunstig! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dreamtime: Fish in Space :-)