101

Re: blauwe pioenroos voor m'n papa

Eline25 schreef:
Me and my cakes schreef:

Ga je nou eindelijk workshops geven??
Ik woon bij Holly in de buurt(Hardenberg), ben samen met m'n buuf groot fan van je,en als je workshops gaat geven maak je ook mij zielsgelukkig!!

:o ja, duurt lang he?? schaam schaam... ik heb ook geen workshopruimte ofzo, en wel een rondrennende peuter, dat maakt het ook allemaal wel even lastig met dingen opstarten enzo... ik kan jullie moeilijk aan mijn keukentafel uitnodigen tijdens het middagslaapje van madammeke, haha! ;) :lol:

Weet wat je zegt  :shh: ik ben gek op rondrennende peuters  :lol:  en een gastworkshop geven? Het is ook wel lastig te combineren met kleintjes maar ik denk dat er genoeg dames zijn die maar al te graag een WS van jou willen volgen  :Y

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

102

Wow, gaaf. Wat heb je mooie kleuren gekozen. Wat zal je vader er blij mee geweest zijn!  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

103

Wauw super gaaf!! Echt een inspiratie taartje  :Y

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!

104

PRACHTIG!!! echt heeeeel erg mooi! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes Sandra
taartvanmeij.hyves.nl

105

pr8ig supersjieke taart. Erg mooi die verschillende blauwtinten

106

Hehe, ja hooorrrrr ze presteert het weer om moeiteloos over die 100 reacties te gaan! :D

Hij is weer super Eline! :)  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

107

wow........................................tja en ton was het hier errug lang stil

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

108

Wauw..hij is écht weer prachtig!!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

109

ow wauw!!! die vind ik echt schitterend!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

110

er is al zo veel op gereageerd dat ik steeds denk ik heb geen tekst meer dus ik zeg niets....maar hij is zo leuk!!

111

Wat een geweldige taart!!!

112

geweldig!!

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

113

Hoe verzin je zoiets??? In één woord: PRACHTIG!!!! :thumb:

114

Grappig, dat ik je nu ook in het echie heb gezien :D

Groetjes Erna

115

Prachtig!!!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

116

mickjuulmae schreef:
Eline25 schreef:
Me and my cakes schreef:

Ga je nou eindelijk workshops geven??
Ik woon bij Holly in de buurt(Hardenberg), ben samen met m'n buuf groot fan van je,en als je workshops gaat geven maak je ook mij zielsgelukkig!!

:o ja, duurt lang he?? schaam schaam... ik heb ook geen workshopruimte ofzo, en wel een rondrennende peuter, dat maakt het ook allemaal wel even lastig met dingen opstarten enzo... ik kan jullie moeilijk aan mijn keukentafel uitnodigen tijdens het middagslaapje van madammeke, haha! ;) :lol:

Weet wat je zegt  :shh: ik ben gek op rondrennende peuters  :lol:  en een gastworkshop geven? Het is ook wel lastig te combineren met kleintjes maar ik denk dat er genoeg dames zijn die maar al te graag een WS van jou willen volgen  :Y

Hahaha, ik zie het al helemaal voor me, de stukjes marsepein die mysterieus verdwijnen, tools onvindbaar, onschuldig kijkend peutertje onder de tafel, hahaha! :lol: Maar in november ga ik een gastworkshop geven, dus als dat bevalt... wie weet!  ;)

117 Laatst bewerkt door Eline25 (12-10-2011 20:16)

Tenx dames!!! Wat een onwijs lieve reacties allemaal zeg!  :Y *glunder*

Etspaghet schreef:

Hehe, ja hooorrrrr ze presteert het weer om moeiteloos over die 100 reacties te gaan! :D

Hij is weer super Eline! :)  :thumb:  :thumb:  :thumb:

:o Tenx Etty!! :Y Alles goed met beeb? en met de maakster van beeb?  :lol:

@Erna: ja, leuk!!  :Y Was gezellig gister he? Je bruidspaar was mooi hoor! Ik zit erover te denken om mijn man en mijzelf na te gaan maken, lijkt me wel een grappig project, haha! Alleen had ik ongeveer een miljoen steentjes op mijn jurk...  :think: :s Ach, kan nooit erger zijn dan een miljoen parels rollen toch?  :+  :lol:

118 Laatst bewerkt door severn (12-10-2011 21:11)

Waaaaaanzinnig!!!!!!!!  :D

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

119

prachtig! ik wil ook ooit zulke taarten maken!
zucht ;)

Enthousiaste groet, Maxime

120

Wow, wat is-ie superstrak en gewoon TE gaaf! Die kleuroverloop en superstrakken stippen. En dan die bloem erop en ook nog zo fantastische gefotografeerd, hij kan zo in een blad!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

121

Sprakeloos ben ik er van. Pffff hoe krijg je het voor elkaar.  :thumb:  :thumb:  :thumb:
En een workshop van jou volgen wil ik ook wel.  :cool:

Groetjes Gülendem

122

Tenx ladies!!  :Y

Eline25 schreef:

Hoera, mijn vader is 65 geworden! Dat hebben we gisteren chique gevierd, en daar hoort natuurlijk een chique taart bij! Maar oh boy, das nog best lastig voor een man! Gelukkig had ik een heel strak omlijnd plan in mijn hoofd, ruim van tevoren alles uitgedacht en voorbereid, zodat ik vrijdag, op T&T, alleen nog maar even een ovaal uitstekertje hoefde te scoren, en dan was ik klaar.... uhm.... NOT! :lol:

De taart moest dus zaterdagochtend af zijn, en vrijdag op de beurs zei ik nog tegen Leonie (was met Leonietje naar T&T, was errug gezellig, Leonie!!  :Y)  dat ik nog steeds niet wist wat ik nou ging maken, hahaha! Die arme meid heb ik 3 keer alle kraampjes langsgetrokken op zoek naar dat stomme uitstekertje, totdat ik hem bij Ellen vond. Tja, daar had ik natuurlijk ook gewoon moeten beginnen!! :grr: Want die hebben alles!  :lol:

En toen moest ik 's avonds dus nog ALLES doen.... zucht.... Het is een taart van brownies en blondies met chocostukjes erdoor, de lagen om en om gestapeld (zag er erg grappig uit van binnen) gevuld met tiramisucreme en witte chocolade, en getrempeerd met amaretto. Hij was echt jammie! :9 Mijn vader is nogal kritisch, maar zelfs hij had geen commentaar, hahaha! ;) De pareltjes zijn gespoten met RI. De onderkant is trouwens een dummie, die was niet zo smakelijk... En de taart was nu topzwaar, wat op zich niet erg is, maar dan moet je niet met je normale flair op 2 wielen rond een rotonde jakkeren...  O-) Leermomentje...  :lol:

O ja, en de taart staat op mijn nieuwe aanwinst, een taartenstandaard van Rosanna, heeeeeeelemaal uit de US hierheen gevlogen! Hier istie dan:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LGGA76TA.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ZPPARNMX.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-M7Z68Y86.jpg

hij is echt geweldig mooi!!!

124

PRACHTIG! heel mooi gemaakt !

125

PRACHTIG! heel mooi gemaakt !