1 Laatst bewerkt door sweetheart88 (11-10-2011 10:38)

Onderwerp: hoe kan ik hem anders maken ?

Ik heb op mijn site een taart staan van een 25 jarig huwelijk deze:

http://fotopocket.nl/fpimages/2011/09/03/0b638fa36552d90920413eb70e43a412/25%25jarige%25bruidstaart%252.jpg

Nu was er iemand die wilde ook zo'n taart wilde voor haar ouders die 50 jaar getrouwd zijn alleen dan gouden letters en verder eigenlijk wel hetzelfde als de taart hierboven...
Alleen bovenop wilde ze dan roosjes als topper.. Ik dacht pffff gelukkig dan wordt hij toch anders!
Nu zat ik er aan te denken om de parels misschien ook goud te maken, denken jullie dat dat leuk is ? Of zal dat niet zo mooi zijn ?

Maar nu kwam er iemand anders die wilde als bruidstaart ook deze, hetzelfde ik had al gevraagd of ze misschien iets met een lint erbij wilde of een andere rand maar nee ze wilde deze!
En dat vind ik toch wel een klein beetje jammer  O-) 
Is er iets hoe ik hem toch net even wat anders zou kunnen maken ? Heeft iemand misschien nog een tip ?
Ik wilde in ieder geval de roosjes wel anders doen.. (ben flink aan het oefenen om ze zelf te maken )

Natuurlijk is de klant koning en zal ik alles in overleg doen maar ik dacht misschien heeft iemand hier nog wel een idee waardoor het ongeveer hetzelfde blijft maar net wat anders  O-)

2

Re: hoe kan ik hem anders maken ?

:think: de ruitjes op de bovenste en de onderste en dan op de middelste cijfers/letters...
:think: idd andere kleur pareltjes en rozen, geeft al een heel ander effect....
:think: parelrand onderlangs anders; andere maat/andere kleur/ andere vorm...
:think: basis andere kleur; ivoor/crème

lastig hoor, maar probeer obv de wensen eens helemaal blanco een andere taart te tekenen, misschien gaat dat beter dan wanneer je naar deze foto kijkt, want dan zit je zo vast. Succes :thumb:

Wel leuk, zoveel bruidstaarten :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

50 jaar getrouwd: Ik dacht precies hetzelfde bij jouw verzoek; de parels goud maken, en dan aan de witte rozen ook het randje van de blaadjes een beetje goud verven. Dus ik denk dat je er zelf best uitkomt :D

Bruidstaart: tja, daar kun je niet zoveel aan veranderen zo te lezen, misschien wil ze wel 2 rode rozen met 1 witte erbij, i.p.v. 2 witte met 1 rode zoals nu? Dan komt er iets meer rood in, en bijvoorbeeld rode pareltjes i.p.v. zilver?

Heel veel plezier met maken !!

Groetjes, Conny

Bedankt voor jullie tips voor zover :)

Die parels wil ik denk ik wel goud hebben alleen ik heb alleen een gouden spuitbus dus ik weet niet of dat echt goed zal gaan  :think:
Ik zal eens kijken of ik morgen ergens misschien dust kan aankomen! Of moet het ook wel lukken met spray als ik ze daarna voorzichtig er tegen aan doe ?

5

je hebt ook gouden suikerparels :Y  (dacht dat je die bedoelde :o )

eerlijk gezegd denk ik dat zilveren suikerparels met goudenparelrand niet mooi is :o

nee daar heb je gelijk in!
mmm stom dat ik niet aan die gouden pareltjes heb gedacht  :grr:
kijken of ik die nog ergens aan kan komen....

Ik heb eventueel ook nog witte parels...

7

:thumb: bij gouden randparels :Y

8

Je zou in de parelrand ook met verschillende groottes kunnen werken,kost alleen wat meer tijd. ;)
En eventueel bij de randen om de zoveel parels een roosje te plaatsen.En dan zo dat ze "verspringen",nu heb je alles bij iedere laag onder elkaar zitten.
Succes! :thumb:

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!