Re: Inhaalslag / allergaartje
heeel erg mooi!!!

Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Inhaalslag / allergaartje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heeel erg mooi!!!

o prachtig vooral inderdaad die naam..
oe mini cc's ik wil binnenkort een paar gaan maken.. maar moet eigelijk nog zoeken hoe lang ze in de oven moeten 
Cassie wat prachtig weer,hoop in oktober veel van je te leren.
Erg mooi hoor!
Vooral je delftsblauwe cupcakes en theepot koekjes!

Enig! ben weg van je nijlie!
En waarmee heb je de marshmellows gedaan?
Super mooi! 
Wat mooi allemaal!
Ik vind de theepotkoekjes helmaal het einde!
Enig! ben weg van je nijlie!
En waarmee heb je de marshmellows gedaan?
De marshmellows zijn gedoopt in paarse candymelts en dan wat witte muscetzaad er overheen.
Heel erg mooi allemaal!
Die marshmellows vind ik een top idee! Heel makkelijk, maar zo leuk om te zien!
Jeetje wat maak jij mooie koekjes, schattig die theepotjes!
Het lijkt wel of er kant op ligt, hoe doe je dat??
Heel mooi. Ben onder de indruk van de prachtige koeken, zo netjes, zo gedetailleerd!
Jeetje wat maak jij mooie koekjes, schattig die theepotjes!
Het lijkt wel of er kant op ligt, hoe doe je dat??
Tja... da's een beetje lastig uitleggen zo ... het zijn gewoon allemaal streepjes en stipjes...... 
Wat een prachtige parade! 
jeetje zeg, wat een prachtig klein/ fijn werk allemaal!
super mooi!
groetjes neeltje
Echt super mooi hoor! Helemaal niet geweten dat ik met de workshop pioenroos met zo een kunstenares aan tafel heb gezeten...
Wie weet tot een workshop bij jou dan maar!
Echt super mooi hoor! Helemaal niet geweten dat ik met de workshop pioenroos met zo een kunstenares aan tafel heb gezeten...
![]()
Wie weet tot een workshop bij jou dan maar!
Dankjewel voor je compliment! Maar nu ben ik toch wel erg benieuwd welke van de dames jij dan was bij de workshop ! 
Super mooi! Vind de koeklollies echt prachtig. En het nijlpaardje ook zo schattig 
Wat super allemaal! Ben heel erg benieuwd hoe je de Delfts-blauwe cc's hebt gemaakt...
Wat een super allegaartje.
Die naam heb je wel heel netjes en strak geplakt! Ik zie geen verschil tussen de 2 koeklollies behalve het bloemetje 
Jeetje wat mooi allemaal!!!!!! En je koekjes......heel gaaf!!!! Was al van plan om een keer een ws te gaan volgen maar nu helemaal!!!
De rest ik ook heel er mooi!!!! Ga zo nog even op je website kijken!!hahah

heel mooi allemaal. hoe heb jij die pushpops gemaakt? ik heb ze gisteren voor mijn zoontje gemaakt maar vond het nog best een gedoe om precies uit te rekenen hoeveel ik nodig han ik had eerst een cake gebakken maar daar had ik veel te weinig aan nog wat extra cctjes erbij en dat vond ik ook tegen valen hoeveel je daar uit kon halen.
Wat een prachtparade. Zo gaaf allemaal, letterlijk en figuurlijk.
Petje af! 
Super leuk allemaal. Ik vind je theepotjes echt super. 
Echt super mooi allemaal!
ZO'n allergaartje wil ik ook wel kunnen maken. Sjonge dit is met recht allemachtig prachtig!!! Als ik dit soort dingen zie is het weer duidelijk dat ik nog enorm veel te leren heb. 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Inhaalslag / allergaartje