1

Onderwerp: Niet verwacht dat de kleuren zo goed zouden combineren

Bij deze nijntjes taart...
De lievelingskleur van de ontvangster is paars en Nijntje, tja die heeft een oranje jurkje.
Er komt nog een geboetseerd nijntje op maar ik vond 'm zo al leuk om even te showen.
Hij staat in de vriezer dus pas als hij er weer uit komt, mag het Nijntje erop ;)

http://i247.photobucket.com/albums/gg156/willeke24/IMG_4850.jpg

http://i247.photobucket.com/albums/gg156/willeke24/IMG_4849.jpg

Alleen nu heb ik afgesmeerd met bonbonbloc creme (net als ganache gemaakt maar dan dus met bonbonbloc) en las ik dat hierdoor de marsepein kon gaan smelten  :grr:  Ik zit dus nu 3 weken in spanning tot de taart uit de vriezer mag....ben zo bang dat al het werk voor niets is geweest, vind 'm zo schattig geworden!!

Maargoed...gevuld met kersen en chocolade snippers.
Ik heb de plaat die eronder zit kapot geknipt omdat hij anders niet in de taartbox pastte, ik denk dat er nog een oranje plaat onder komt, staat wat leuker!!

2

Re: Niet verwacht dat de kleuren zo goed zouden combineren

leuk zeg !!!

3

wat een schatje!
Kunnen we nijntje ook al bewonderen?

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

heel bijzonder leuk! ik kan niet wachten totdat we het totaalplaatje kunnen bewonderen!  :thumb:

liefs marieke

5

leuk!

6

ziet er idd errug schattig uit :Y super dat de oren net zo hoog zijn als de taart, maakt het plaatje zo mooi af :thumb:

ik help je hopen dat het goedkomt :Y zou eigenlijk toch wel moeten kunnen :think:  :think:  laat je het nog wel even weten, leren we allemaal weer van ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Bedankt voor alle leuke reacties!

Ik hoop maar dat het kan met die bonbonbloc Carien, anders ga ik echt huilen die dag  :grr:

Dat de nijntjes net zo hoog zijn als de taart is toeval  :lol:  Maar was er wel blij mee dat het precies zo uitkwam  :Y

En ook voor het eerst met de bolletjes mal gewerkt (pearls heet hij officieel geloof ik  :o ) Best goed gelukt voor een eerste keer!! Die had ik, na maanden uitstellen omdat ik hem te duur vond, toch maar gekocht op de beurs, hihi.

Allemaal duimen dat het goed komt de 29e!!!  :rolleyes:

8

Mijnemop schreef:

wat een schatje!
Kunnen we nijntje ook al bewonderen?

Het hoofd van nijntje zit nog niet op het lijfje, dus ziet er nog een beetje zielig uit  :lol:  Maar er wordt aan gewerkt  ;)
Zodra hij af is, zet ik 'm uiteraard op het forum  :Y

9

:lol:  :lol:  :lol:

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

10

Wat een leukerd! En ik duim mee het zou inderdaad zo zonde zijn. Heel geleidelijk laten ontdooien helpt hopelijk.

Succes!

11

ik vind het nu al een hele leuke taart, met nijntje erop kan hij alleen nog maar leuker worden!!!!

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

12

Wat een ontzettende mooie taart. Duim mee dat je taart niet " smelt"

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

13

Wat een schatje is dat nu al!
Is die nijntje een uitsteker? En die parelmal is echt super he!!!

14

wat en ontzettend leuke taart! Ben ook erg benieuwd naar Nijntje!

Groetjes, Renata

15

LindaF schreef:

Wat een schatje is dat nu al!
Is die nijntje een uitsteker? En die parelmal is echt super he!!!

Nijntje is inderdaad een uitsteker, heb ik opde  T&T beurs gekocht  :Y Het zijn eigenlijk koekjes uitstekers (van plastic)
Er zit ook nog een zittend nijntje bij en je hebt nog van die uitdrukkertjes erbij, waarbij ze nog een gezichtje krijgt maar dat vond ik niet mooi worden voor het idee bij deze taart.

Wat een leuke reacties allemaal  :o  Ben er zelf ook wel erg blij mee, hij was ook nog eens mooi strak geworden  :)
Hij is vrolijk maar toch ook rustig, er zit eenheid in, dat gebeurt me niet vaak  :lol:
Dus nu maar heel hard hopen dat het niet smelt, met al die mensen die hier mee duimen moet dat toch bijna wel goed komen?  ;)

Zeker heel leuk!! Ben ook benieuwd naar het eind resultaat maar kan nu al niet meer mis denk ik zo! Ik duim ook met je mee :thumb:

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!

17

Hier is nijntje:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126780798

18 Laatst bewerkt door Wilkyway (12-10-2011 08:41)

:d