Onderwerp: eenvoudig, maar enorm lekker
had er meer op de foto willen zetten, maar ze waren opeens verdwenen op 1 na
toef van werthers origional

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » eenvoudig, maar enorm lekker
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
had er meer op de foto willen zetten, maar ze waren opeens verdwenen op 1 na
toef van werthers origional

Zomaar opeens verdwenen? Mmmmm, heb je niemand met een schuldbewuste blik gezien
Hij ziet er heerlijk uit, dus begrijpen doe ik het wel...
nou de meeste had ik meegenomen naar werk. waren daar trouwens ook in 5 minuten verdwenen. ze waren aan het juichen toen ze me met de doos aan zagen komen hahahahahaha.
zijn goede proefpersonen.
degene die ik had laten staan voor onszelf wilde ik eerst op de foto, maarja helaas dachten mijn man en kids er anders over whahahahaha
whahahahaha
Deze ziet er iig heerlijk uit! mooie toef ook!!
Hoi Noussie,
mmmm, die ziet er lekker uit! Hoe maak je zo'n toef van Wherter's echte? En gebruik je dan de harde of de zachte Wherter's echte snoepjes?
Gr.
Sandra
je gebruikt de harde. heb het recept van de site gebruikt, maar na het opkloppen heb ik nog 500ml slagroom geklopt en er doorheen geschept.
je gebruikt de harde. heb het recept van de site gebruikt, maar na het opkloppen heb ik nog 500ml slagroom geklopt en er doorheen geschept.
Bedoel je soms dit recept? (voor ik met het verkeerde aan de slag ga
)
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=39551
Gr.
Sandra
Sorry voor al die vragen, maar hoeveel slagroom en werther's echte heb je gesmolten op die 500 ml opgeklopte slagroom?
Gr.
Sandra
ik had 500 gram werthers origional en 500ml slagroom. dat bij elkaar in een pan mikken en laten smelten. goed af laten koelen en dan opkloppen met klopfix.
dan 500ml slagroom kloppen emt klopfix en er doorheen schepen. genoeg voor minimaal 30 cupcakes
Wow, dus gewoon slagroom, klopfix & werthers original ?? Dit ga ik van het weekend zeker proberen op chocolade cc's. Bedankt voor de tip !!!
denk als je het zonder de extra slagroom het doet, de toef niet in stand blijft
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » eenvoudig, maar enorm lekker