1 Laatst bewerkt door jolanda80 (10-10-2011 09:15)

Onderwerp: Mario, luigi en yoshi

Mijn zoontje is vandaag 5 geworden. Zijn verjaardag vierde we zaterdag al hij kreeg een Mario taart eigenlijk wilde die luigi en Mario op yoshi maar ik vond dit al lastig zat boetseren is niet mijn sterkste kant maar ze lijken toch aardig. Hij had heel de dag geen erg in zijn taart tot ie uit de koelkast kwam. Hij stuiterde door de keuken.

het is geen groot taartje 22,5 15 en 10 cm.
http://94.100.123.9/1421650001-1421700000/1421651901-1421652000/1421651962_6_GvUL.jpeg

nu met goede foto

2

Re: Mario, luigi en yoshi

Is denk een mooie taart maar............ik zie niets?

3

het lukte niet om de goede foto van mijn foon te krijgen. inmiddels staat ie erop

4

is ie echt zo lelijk dat er niemand op reageerd?  :nooo

5

jolanda80 schreef:

Aaah, nee hoor Jolanda, hij is echt niet lelijk. Erg leuke stapel en je hebt de poppetjes goed geboetseerd hoor!! :thumb:

Maar..op dit moment zijn er natuurlijk heeel veel waanzinnige creaties gepost die mee hebben gedaan aan T&T en aangezien het Mario thema nogal vaak voorbij komt zal dat ook wel meespelen dat er op jouw taart minder gereageerd wordt.

Joh,daar gaat het toch ook niet echt om... de reactie van je kleine mannetje is eigenlijk het enige dat telt.

6

Ik vind het een geweldige taart  :Y Ik vind je boetseersels trouwens heel goed gelukt. Heb em ff opgeslagen voor de inspiratie.

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

7

Gaaaaaaaf! Ik wil dat ook kunnen! Ben geen persoon die goed kan tekenen dus ik denk dat boetseren ook lastig wordt, haha.

8

leonietje schreef:
jolanda80 schreef:

Aaah, nee hoor Jolanda, hij is echt niet lelijk. Erg leuke stapel en je hebt de poppetjes goed geboetseerd hoor!! :thumb:

Maar..op dit moment zijn er natuurlijk heeel veel waanzinnige creaties gepost die mee hebben gedaan aan T&T en aangezien het Mario thema nogal vaak voorbij komt zal dat ook wel meespelen dat er op jouw taart minder gereageerd wordt.

Joh,daar gaat het toch ook niet echt om... de reactie van je kleine mannetje is eigenlijk het enige dat telt.

dat is zeker het belangrijkste wat telt