76

Re: ook deze dummy zal live te zien zijn op Taart & Trends 2011

Carien schreef:

Echt hoor, ik heb 'm toch redelijk grondig bekeken, vertel mij maar eens 1 foutje/oneffenheid, dat lukt je vast niet :nooo
Zooooo jammer dat ik zaterdag niet kon :( , had je graag aan het werk gezien :Y

ja wel hoor. er waren door het vochtige weer tijdens het wegbrengen een paar krullen uitgezakt aan de 3e laag van onderen en bij het opbrengen van de trellis zakken ze bij mij ook wel eens iets uit vorm waardoor ik wat moest verschuiven. tja dan krijg je toch kleurvlekken die je, als je heel snel bent, nog weg kunt halen met een schoon nat kwastje ;) maar hier en daar zat het al gelijk vast waardoor ik het niet eens meer kon verschuiven en het spuitwerk, tja, dat krijg ik ook niet zo helemaal gelijk. maar daar kan ik nog inkomen, dat is misschien voor de pro's zelf nog moeilijk om exact gelijk te spuiten... en ik moet je eerlijk zeggen dat ik zaterdag zelf ook niet zo heel veel aan het werk geweest ben hoor. ik vond het superkrap en had gewoon bijna geen ruimte op en achter de tafel. daar kan ik niet zo goed tegen, ik moet een beetje de ruimte hebben :o

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

77

:Y ruimte, ........ da's errug belangrijk :Y  ;)

ik snap dat je zelf van alles ziet aan je taart, maar echt, ik vond 'm prachtig in real life

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

78

OOO AAAHH WOW wat is het een geweldig prachtige taart!!!
Geen zinnig woord meer mogelijk..... :D
Echt een super creactie en voor mij ziet hij/zij er perfect uit hoor.
:thumb:  :thumb:  :thumb:

79

oooooo wat een prachtige taart zeg!!!!! :thumb:

80 Laatst bewerkt door heleena (10-10-2011 16:13)

Ik ben zwaar onder de indruk...zelfs nu ik toch weer op gewicht ben. :D

Ik vraag me nu al vanaf het begin af hoe je die overlap van structuur naar glad te weeg brengt. Het is netjes afgespoten maar  daardoor kan ik dat stukje dus niet zien. .....gaat het bovenste over het onderste heen of snijd je het structuurgedeelte in een bepaalde vorm en leg je dat tegen de bovenlaag.
Nou ja...zo zit ik nu dus vanaf het begin dat je deze taart plaatste dus te peinzen.

Ik vond hem in het echt zoooooooooo belachelijk mooi!!!
(op de foto ook al maar........)
Ik wil dat ook allemaal kunnen!!!!!!!!!!

82

wat zullen we hiervan weer eens zeggen.
heb er geen woorden voor hoe mooi ook deze weer is van jou.

echt geweldig superieur.
ik hou zelf erg van drukke taarten, deze past bij mijn categorie.

hoop ooit ook zulke taarten te kunnen maken.

83

Wow, wat een beauty. Gaaf gedaan weer zeg!  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

84 Laatst bewerkt door kwebbeltje (11-10-2011 12:42)

heleena schreef:

Ik ben zwaar onder de indruk...zelfs nu ik toch weer op gewicht ben. :D

Ik vraag me nu al vanaf het begin af hoe je die overlap van structuur naar glad te weeg brengt. Het is netjes afgespoten maar  daardoor kan ik dat stukje dus niet zien. .....gaat het bovenste over het onderste heen of snijd je het structuurgedeelte in een bepaalde vorm en leg je dat tegen de bovenlaag.
Nou ja...zo zit ik nu dus vanaf het begin dat je deze taart plaatste dus te peinzen.

ik heb het gedaan zoasl jouw 2e punt het struktuur gedeelte in orm snijden en dan tegen de bovenlaag ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

85

Me and my cakes schreef:

Ik vond hem in het echt zoooooooooo belachelijk mooi!!!
(op de foto ook al maar........)
Ik wil dat ook allemaal kunnen!!!!!!!!!!

er komt binnekort een dagworkshop aan waarin in er 2 lagen gemaakt gaan worden van deze taart. we zijn nog bezig met een planning voor de workshop agenda...zal ongeveer begin van het nieuwe jaar zijn. er komen dan zoveel technieken aanbod dat je echt wel gevorderd moet zijn en snel kunnen werken al met vullen en bekleden anders redt je het niet op 1 dag ;)

86

kwebbeltje schreef:

er komt binnekort een dagworkshop aan waarin in er 2 lagen gemaakt gaan worden van deze taart.

Kan ik me vast inschrijven???? Ik vind hem ook zo waanzinnig mooi....maar dat vind ik bij (bijna) al jouw taarten.

Volg je hart...want dat klopt!

87

Jeetje zeg, wat een beauty ! Was niet op d beurs, maar ben blij dat ik 'm hier mag bewonderen. Enne wat betreft die workshops, ook ik zou graag van je leren!

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

Toppie meis, de rest heb ik al op Hyves gezet :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline