51

Re: Brons gewonnen bij de toppers Taart en Trends

Fantastisch! Ik vind het altijd zo goed dat buiten dat je gewoon heel goed taarten maakt en beschildert en boetseert, je zo goed bent in het bedenken van een ontwerp, want dat is ook een vak apart.
(Enne, ik kom van oorsprong ook uit Horst, maar helaas heb ik niet het talent wat jij hebt, jammer is taarttalent niet aangeboren en bepalend waar je vandaan komt  :nooo ) Haie wah!

Sweet addiction...

52

Wat een orginele taart. Prachtig. Gefeliciteerd.

Groetjes van Sanni

53

@lice schreef:
Sprokkel schreef:

Deze vond ik echt super mooi!!! Als je nog een plekje ervoor nodig hebt... mijn woonkamer heeft nog een leeg plekje???  :D

Het pas nog allemaal nog maar net met mijn dummy's, inmiddels staan er in de kamer 8 dummy's. :Y
Drie dummy's zijn behoorlijk groot. Gisteren toen ik thuis kwam gaf mijn man ook aan, ik denk dat we nog maar een wandplank moeten aanschaffen. Een goed idee.
En als het allemaal niet meer gaat passen bij ons in de kamer, dan heeft deze creatie bij Sprokkel tenminste wel al een plekje. :D

Iedereen natuurlijk hartstikke bedankt voor jullie reacties, dat doet me goed. :Y

Ik hoop ook voor jullie dat degene die goud en zilver hebben hem hier snel zullen plaatsen.

Jaaaaaa!!Zeg maar tegen je man dat een wandplank erbij toch echt te gek is hoor!! Je hele huis vol dummies..... dat kan toch echt niet! :D  :D  :P

54

Supergaaf, wat een leuke details zeg!

55

Reespees schreef:

Fantastisch! Ik vind het altijd zo goed dat buiten dat je gewoon heel goed taarten maakt en beschildert en boetseert, je zo goed bent in het bedenken van een ontwerp, want dat is ook een vak apart.
(Enne, ik kom van oorsprong ook uit Horst, maar helaas heb ik niet het talent wat jij hebt, jammer is taarttalent niet aangeboren en bepalend waar je vandaan komt  :nooo ) Haie wah!

Dankjewel voor je berichtje.
Bij dit thema had ik toch heel veel moeite om wat te verzinnen. Maar, ja ik heb mijn best gedaan.
Wat leuk dat je van oorsprong uit Horst komt. Maar ik woon pas 10 jaar in Horst (zou niet ergens anders willen wonen), van oorsprong kom ik van de andere kant van de maas namelijk uit Belfeld.

56

Wat heb jij dit mooi gedaan zeg!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

57

Deze vindt ik zoo leuk, voraal de behang, wat een werk :Y

58

Jaja, daar is hij dan, echt mijn nummer 1 bij de toppers hoor! Ik vind hem zo superleuk met alle mooie details en alles zelf geschilderd van de vloer tot het behang en het schilderij, echt top gedaan  :thumb:  :thumb:
en nog bedankt voor de super gezellige dag!!! ik denk dat ik anders even een dutje was gaan doen in de auto haha!

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

59

Joyce84 schreef:

Wat is ie gaaf joh!!!  :Y  :Y  :Y  :Y

Maar als dit brons is dan ben ik wel heel benieuwd na de zilveren en gouden prijs ;)

Deze is iig helemaal super!  :thumb:

hoi, ik ben ook zeer benieuwd............
bij mij scoorde je hoog, zeker meer dan brons.   :thumb:
Aangezien ik 1 van de jury's was wil ik ook wel weten wat de anderen hebben gepunt.

mpbart

60

Pienemien schreef:

Jaja, daar is hij dan, echt mijn nummer 1 bij de toppers hoor! Ik vind hem zo superleuk met alle mooie details en alles zelf geschilderd van de vloer tot het behang en het schilderij, echt top gedaan  :thumb:  :thumb:
en nog bedankt voor de super gezellige dag!!! ik denk dat ik anders even een dutje was gaan doen in de auto haha!

Bianca bedankt voor je reactie, super.
Ik vond het ook hartstikke gezellig met jou. Op het laatst kwamen we er achter dat we bepaalde stands nog niet gehad hebben hahaha, volgens mij hadden wij het gewoon veel te druk. :D

61

mpbart schreef:
Joyce84 schreef:

Wat is ie gaaf joh!!!  :Y  :Y  :Y  :Y

Maar als dit brons is dan ben ik wel heel benieuwd na de zilveren en gouden prijs ;)

Deze is iig helemaal super!  :thumb:

hoi, ik ben ook zeer benieuwd............
bij mij scoorde je hoog, zeker meer dan brons.   :thumb:
Aangezien ik 1 van de jury's was wil ik ook wel weten wat de anderen hebben gepunt.

mpbart

Bart, super bedankt voor je reactie.
Ik wacht met smart op mijn juryrapport. Ik wil namelijk heel graag weten wat mijn verbeterpunten zijn. Daar kan ik dan de volgende keer eraan werken.

62

Jah....ik ben verliefd!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

63

Oh wat is hij leuk! Had hem al gezien op de beurs, maar zo met de foto's is het wat gedetailleerder! Prachtig!
Gefeliciteerd met je prijs!

64

Die knalt van het scherm,erg mooi is ie :Y
Gefeliciteerd met je prijs!

65

Heel leuk  :Y

Groetjes, Marjan

66

nou ik ik vond hem ook gewelig  en knap gedaan en gefeliciteers  :thumb:

67

Super leuk!!!!!!!!!! :thumb:
Van harte gefeliciteerd.

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

68 Laatst bewerkt door Jolanda 1969 (10-10-2011 15:06)

Ja en dat heb je dik verdiend :thumb: super leuk

ik vond hem echt prachtig

cake my day

70

Gefeliciteerd, heel mooi geschilderd!!!

71

Wat leuk om de laatste 9 reacties ook nog te lezen, dankjewel hiervoor.

72

Wow, wat gaaf. Van mij had je goud gekregen!  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

73

O, wauwie!!!!! Ik kijk veuls te weinig in deze rubriek, wat is deze gaaf zeg!!! Heeeeeeel erg mooi gedaan Alice!!!  :thumb:

74

Ik krijg als ik dit zie gelijk zin om Cakemania weer eens te spelen,
daar lijkt t een beetje op!

Die taartjes zijn ook echt heel leuk!

75

Echt mooi