1 Laatst bewerkt door nele (09-10-2011 15:23)

Onderwerp: Dankzij Lori

Er werd me gevraagd om een dooptaart te maken. Het koppel had als geboortekaartje een zeer sober en strak kaartje, met enkel de naam in limoen en bruin.

Ik wou de taart in dezelfde stijl maken, maar bij een sobere stapeltaart, is strak bekleden zo belangrijk. En aangezien ik daar niet altijd zo goed in ben.... Ik heb aan de hand van Lori haar beschrijving geprobeerd, en ik vind het zelf niet zo slecht gelukt. Met de groene ging het even mis. Die suikerpasta was te zacht en die rolde ik te dun uit. Dus wanneer ik de suikerpasta naar beneden smooterde ging de chocolade boterroom en biscuit er doorheen schijnen.... Niet mooi dus. Maar heb ik kunnen wegsteken met de rand. Is daardoor iets minder basic, maar het resultaat mag er nog zijn vind ik.  :Y

Zo hier komt ie. Benieuwd naar wat jullie er van
vinden.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZSSYQUOA.jp

En Lori, bedankt!  :thumb:

2

Re: Dankzij Lori

Prachtig, heel mooi die kleuren !!  :thumb:

3

Mooie kleuren. Ook subtiel hoe je de bips van het baby'tje hebt bedekt met de blaadjes, leuk bedacht!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

4

mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

super mooi!

6

Heel mooi; mooie kleuren maar vooral ook mooi strak!

7

Prachtige taart!!
Wat lief dat je me even noemt... ik zag de titel en was natuurlijk errrg benieuwd! Maar naast de strakke en nette afwerking heb je vooral ook een supermooie en stijlvolle baby-taart gemaakt! Vooral hoe de baby daar tussen die grote bladeren ligt vind ik erg mooi. En ook hoe je de naam hebt gedaan. Mooi geheel!
:thumb:  :thumb:

Heel mooi! Kleuren zijn echt mooi samen!

Schitterend erg lief!

10

Dank jullie wel! En Lori, als je krediet verdient moet je ze ook krijgen, dat maakt het net leuk  :Y

11

Wauw, suuuuper mooi!