1

Onderwerp: Handtas rood/zwart

Hierbij mijn handtastaart, waarbij ik gebruik heb gemaakt van mijn nieuwe patchworkcutter. Rood en zwart zijn de lievelingskleuren van de ontvangster en alsof het zo moest zijn droeg ze ook rood en zwart toen ze de taart in ontvangst nam.  :lol:

Helaas lijkt de tas op de foto oranje, maar hij was toch echt knal rood. (Zouden dat de instellingen van het toestel kunnen zijn of ligt dat aan de lichtval?) Ben volgens mij wel toe aan een cursus 'hoe zet ik mijn taart het voordeligste op de foto'!  :s

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VNAXEXPC-D.jpg

Dat is toch een TAART waard!

2

Re: Handtas rood/zwart

Moooooooooooi!! :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :Y

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

3

Re: Handtas rood/zwart

da's een mooie tas :Y  al die vierkantjes recht scheef plakken :s , pfoeoe


Uit wat voor kapsel heb je dit gesneden? Een vierkante schuin doorgesneden en dan omgedraaid, à la Topsy Turvy? :think:
Is dit biscuit of cake en hoe heb je 'm gevuld? (verticaal/horizontaal/waarmee) O-)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Re: Handtas rood/zwart

Thanks voor de complimenten.

Dit is gemaakt van red velvet cake; 2 cakevormen (de ene iets groter dan de andere) en die op elkaar gezet.
Ik wilde eerst een andere smaak cake maken, maar daar had ik te weinig ingrediënten voor in huis gehaald en dus is het toch een red velvet geworden.
De vulling was butterscotch bc; erg lekker, maar daar zou ik dus de volgende keer een creamcheese voor gebruiken, daar ie nu vrij 'zwaar' van smaak is geworden. Heb horizontaal gevuld, 3 lagen.

Dat is toch een TAART waard!

5

Re: Handtas rood/zwart

Wow mooi hoor, je zou hem bijna als echt meenemen.

Christine.

6 Laatst bewerkt door bakfanaat (10-10-2011 13:00)

Re: Handtas rood/zwart

Ja joh, net echt.  :Y
En netjes gedaan, die ruitjes.  :thumb: Leuk idee ipv een rastertje met deze PWcutter. Ik sla 'm op, goed?
Bevalt het stiknaden-tooltje??  :think:

"Het leven is een feest, maar waar blijft de taart?"

Re: Handtas rood/zwart

heb je leuk gedaan

cake my day

8

Re: Handtas rood/zwart

Wat leuk gedaan zeg! :thumb:
ik moet ook nogsteeds eens een redvelvet cake proberen!
Tot nu toe nog niet de kans voor gekregen, maar nou ik het in combinatie met butterscotts zie staan moet ik toch maar eens voor mezelf weer een taart maken :9  :Y 
mag ik vragen wat je voor de tas gevraagd heb?
Ik moet namelijk binnenkort ook een 3D tas (alleen dan bowlingtas achtig) maken en weet nog niet zo goed wat ik moet vragen.

9

Re: Handtas rood/zwart

LinDo's schreef:

Wat leuk gedaan zeg! :thumb:
ik moet ook nogsteeds eens een redvelvet cake proberen!
Tot nu toe nog niet de kans voor gekregen, maar nou ik het in combinatie met butterscotts zie staan moet ik toch maar eens voor mezelf weer een taart maken :9  :Y 
mag ik vragen wat je voor de tas gevraagd heb?
Ik moet namelijk binnenkort ook een 3D tas (alleen dan bowlingtas achtig) maken en weet nog niet zo goed wat ik moet vragen.

Dank voor de complimenten. Red Velvet cake is echt heel lekker, moet je echt een keertje proberen.  :Y  :9
De tas was een kadootje voor een familielid, dus geen prijs voor gemaakt. Als ik een prijs zou moeten zeggen zou ik denk ik ergens rond de 25 euro gaan zitten.  :think:
Succes met maken!

Dat is toch een TAART waard!

10

Re: Handtas rood/zwart

:thumb:  :thumb:  :thumb:

Met vriendelijke groet
Jolanda