Onderwerp: Vliegende olifant en een circusartiest in bad van smarties
Oftewel: een Dombo-taart en een Bumba-taart! Het was een drukke taart-week deze keer met in totaal drie bestellingen. Om de Bumba-taart voor vandaag op tijd af te krijgen heb ik zelfs gisteren doorgewerkt tot 23.58 uur en vanmorgen om 07.00 uur ging de wekker weer.
Voor mijn afdelingshoofd had ik al eerder een taart gemaakt. Deze keer vroeg ze voor haar driejarige dochter Robin om een stapeltaart. Doe maar iets met Dombo, daar is ze gek op. Ik wilde eens iets anders proberen dan een puzzelplaatje, met dit als resultaat:

Ik geloof niet dat ik een soortgelijk idee al heb gezien op dit forum. De taart werd zeeeeer enthousiast ontvangen, ik was zelf ook blij met het resultaat. Drie verschillende vullingen in de taarten, waarbij het hoedje ook gemaakt is van een bolvorm-taartje.
Zojuist werd deze Bumba-taart opgehaald door een blije moeder. De taart is voor haar zoontje Sem die vandaag 1 jaar wordt. Nu al de bestelling binnen voor haar oudste zoon die in augustus jarig is: een Cars-taart.
Misschien niet origineel deze Bumba, dus als je iets van jezelf herkend: bedankt! Voor de afwerking heb ik smarties gebruikt, dat staat erg vrolijk, al zeg ik het zelf. Vulling in alle taarten van banketbakkersroom en aardbeienjam.

En nog maar eentje:

De derde taart staat in de taartenparade. Hier dus: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=158799
Bedankt voor het kijken,
Linda

Dombo ben ik, geloof ik, nog niet eerder tegengekomen. Hij is hardstikke lief en die Buma is ook leuk. Lekker vrolijk!