51

Re: blauwe pioenroos voor m'n papa

OOhh wat mooi, en die kleuren !

52

ooh Eline, wat en beauty, we hebben nu in Nederland onze eigen Peggy Porschen, super mooi gemaakt!!!

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

53

Geweldig, stijlvol, mooie opbouw van kleuren en boven al..

Rete strak uitgevoerd!!  :thumb:  :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

54

Wauw! heeel erg mooi!

55

Prachtige taart!!

56

Prachtige taart!!

57 Laatst bewerkt door mickjuulmae (09-10-2011 16:13)

Schitterend.. Wat ben jij goed! Is de taart zelf donkerblauw of zwart? Oh wat moet ik nog veel oefenen en leren zeg.. Ik ga ook maar eens de workshop pioenroos en orchidee volgen. Ik vind het kleurgebruik ook zo ontzettend mooi. Prachtig chapeau!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

58

Wat een prachtig geheel!!! Vind vooral het verloop van de kleuren echt super mooi :thumb:

59

schitterend :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

60 Laatst bewerkt door Carien (09-10-2011 16:27)

Eline25 schreef:

Enneh, Carien speciaal bedankt voor je how to, heb hem er weer bij gehad hoor!  :Y  :thumb:

:lol: heb ik (en mn RenéeBr :Y )  een beetje bijgedragen aan dit superprachtexemplaar :D !??......  :think: 
een heeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje dan ;)
Maar superaardig van je het te vermelden :Y  :thumb:
Was vrijdag ook op de beurs; heb je niet herkent jammergenoeg (maar heb dan ook een heel slecht geheugen :s   :grr: )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

61

Wat een prachttaart, wow. Ik ben er echt helemaal weg van! :Y
En die fraaie pioen maakt het plaatje compleet, wat een beauty!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

62

Super mooi!

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

63

Wauw Eline dit is een droomtaart en kan zo in een van die chique blaadjes!!! :Y Echt TOP :thumb:  :thumb:  :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

64

Tjeeeeeemig Eline, wat is t'ie waanzinnig :thumb:  :thumb: ...... en mooi vrijdag niet vertellen waar nou die @$%^%$*&ovale uitstekertjes voor waren :x  :lol: . Wat een geluk dat we ze nou toch uiteindelijk (bij de laatste stand :P ) nog gevonden hadden. (was idd supergezellig...de dag vloog om)

PS: wil je me dat beloofde linkje nog even mailen, begin morgen met mijn "Colette uitdaging", en het is zo donker in mijn huisje :cool:

en weer is hij super  :thumb: , jij kan gewoon geen lelijke taarten maken  :lol:

cake my day

66

wat een prachtige taart! Zwijmel helemaal bij die blauwe pioenroos... daar zou ik nu nooit opkomen om een roos blauw te maken. Maar wat een supereffect. Die stippen aan de zijkant zijn ook echt grandioos in dit kleurverloop... WOWOWOWOW

67

Heel erg apart, erg mooie kleuren! :)  :thumb:  :Y
En de vulling lijkt me super lekker! :9
Hier was je pa vast erg blij mee! :Y

68

Te mooi voor woorden!

69

Ge-wel-dig mooi!!!

70

Ik weet het, ik val in herhaling  :o  maar dit is echt een schitterende taart!!!!

Welke kleur donkerblauw heb je gebruikt om je marsepein (veronderstel ik toch) te kleuren? 

héél mooi hoor!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

71 Laatst bewerkt door Eline25 (09-10-2011 22:57)

:D Wat een lieve reacties allemaal! Heel erg bedankt!!  :Y

Jol321, ja jammer dat we je niet hebben getroffen! Leonie en ik hebben ook wel 10 keer tegen elkaar gezegd hoe leuk het zou zijn geweest als iedereen een sticker met zijn naam erop zou hebben, dan kun je elkaar toch een beetje herkennen zeg maar!

Holly, bedankt voor je compliment hoor! Ik ga straks een uitprobeer-workshop geven in Zoetermeer, dus als dat bevalt, wie weet! Zal ik je dan mailen?

Pienemien schreef:

ooh Eline, wat en beauty, we hebben nu in Nederland onze eigen Peggy Porschen, super mooi gemaakt!!!

Jeutje, das wel heul veul eer hoor Bianca!! :o Tenx!! hihi! Ik vind PP echt te gek namelijk...  O-)

O ja, de taart zelf is zwart, en is gekleurd met sugarflair extra black. Dat kleurt niet alleen je marsepein pikzwart, maar ook je tanden! :lol:

72

leonietje schreef:

Tjeeeeeemig Eline, wat is t'ie waanzinnig :thumb:  :thumb: ...... en mooi vrijdag niet vertellen waar nou die @$%^%$*&ovale uitstekertjes voor waren :x  :lol: . Wat een geluk dat we ze nou toch uiteindelijk (bij de laatste stand :P ) nog gevonden hadden. (was idd supergezellig...de dag vloog om)

PS: wil je me dat beloofde linkje nog even mailen, begin morgen met mijn "Colette uitdaging", en het is zo donker in mijn huisje :cool:

Hahaha, ja geheimzinnig he? kwam ook wel een beetje omdat ik toen wel een vaag idee had, maar hoe leg je dat een beetje begrijpelijk uit??? linkje voor de daglichtlamp: http://www.lighttent.eu/lightbox-high-stand-p-77.html, ik heb er ook een losse 85 watt lamp bij, ideaal!! Ben benieuwd naar je project!!  :Y

73

Ge-wel-dig!!!

Zo mooi. Ik kan hier uren naar kijken!

74

wow......wow.....WOW!!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

75

Prachtig exemplaar weer!!!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!