1

Onderwerp: 50 cupcakes vervoeren

Mag voor de 1e keer cupcakes gaan maken voor iemand. Maar nu vraag ik me af: hoe kan ik het beste 50 cupcakes vervoeren?
Moet ik ze in een taartdoos doen en hoe dan? Ben bang dat ze dan allemaal omvallen etc.
Of toch op een andere manier?

Mama van 2 bengels!
Meer cupcakes & taarten: www.facebook.com/Soby.Cakes

2

Re: 50 cupcakes vervoeren

Er zijn inlay's voor!!!! Die zet je in je doos en daar de cupcakes in.
Dan heb je wel 2-3 taartdozen nodig, volgens mij gaan er 24 in zo'n inleg-vel....

Ik zoek even een link voor je!

I just love it....!!

3

mamalein schreef:

Er zijn inlay's voor!!!! Die zet je in je doos en daar de cupcakes in.
Dan heb je wel 2-3 taartdozen nodig, volgens mij gaan er 24 in zo'n inleg-vel....

Ik zoek even een link voor je!

Oke! Zou het heel fijn vinden ja een link! Welke afmeting moeten de dozen dan hebben?

Mama van 2 bengels!

4

http://www.deleukstetaartenshop.nl/kart … -4086.html

Dit is 'm. Voor 16 cc's.

Succes!!

I just love it....!!

5

Super!!! Bedankt!

Mama van 2 bengels!

Ik heb zelf pas geleden 50 cupcakes met toef gemaakt, die ook vervoerd moesten worden.

Ik heb bij de Marskramer een doos gekocht waar precies 30 cupcakes in passen, een anti-slip matje erin en de cupcakes konden prima vervoerd worden! Deze dozen waren precies hoog genoeg, met deksel en konden ook zonder problemen gestapeld worden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7YHMRTEM.jpg
Ik had 2 dozen met 25 stuks en ze zijn niet verschoven tijdens de reis.

Ik hoop dat je iets aan deze tip hebt! Het is misschien een goedkopere oplossing dan taartdozen, omdat je deze dozen vaker kan gebruiken.

Groetjes Marjolein

Een goede taart is altijd de zonde waard!!

7

Is idd wel een goedkopere oplossing Marjolein. Knap dat je het aangedurfd hebt om ze zo te vervoeren. Maar we hebben geen Marskramer hier in de stad.
Het is voorlopig toch nog eenmalig, mocht ik in de toekomst het vaker gaan doen voor anderen ga ik iets anders bedenken.

Mama van 2 bengels!

8

Ik heb de inlay's ook vaker kunnen gebruiken (traktatie van mijn eigen kids), dus dan valt het ook nog te doen voor die 0.75 cnt/stuk en een taartdoos.
Ik heb niet zoveel bergruimte, dus om weer plastic bakken op te slaan :nooo , dat werkt niet hier....

Succes Sob20!

I just love it....!!

9

Ik heb de taartdozen en inlays net besteld. Bedankt mamalein! En idd, misschien neem ik ze gewoon weer mee naar huis (is toch voor een vriendin), kan ik ze nog eens gebruiken ;-).

Over 2 weken mijn 1e workshop (heb wel al een aantal keer cc gemaakt, maar wilde toch nog wat tips!) en dan de week erop de cupcakes maken!

Mama van 2 bengels!

10

met wat  voor materiaal kun je allemaal toeven opspuiten

11

Nog goedkoper: vraag bij de Albert Heijn een doos waarin perziken/nectarines hebben gezeten. Daar kunnen ze alle 50 in!

Jacqueline

12

In taartdozen van 34 cm gaan precies 25 stuks.

http://i56.tinypic.com/24m86eh.jpg

Groet, Jolanda

13

Jol321 schreef:

In taartdozen van 34 cm gaan precies 25 stuks.

http://i56.tinypic.com/24m86eh.jpg

Dat ziet er ook netjes uit ja. Ze kunnen zo volgens mij niet verschuiven. Vervoer je ze ook zo als er een toef op zit?

Mama van 2 bengels!

14

Met toef, ben ik bang, dat de toeven aan elkaar gaan plakken. Heb het een keer voor een bruiloft gedaan, maar daar zaten wrappers omheen, dus konden de toeven elkaar niet raken. Durf het niet te zeggen of het dan te krap is. Heb wel overwogen om van die inlays te kopen, maar die passen weer alleen in de niet gangbare maten taartdozen hoorde ik toen, dus heb het maar gelaten.

Groet, Jolanda

15

Voor de cupcakes leg ik in de dozen antislipmatjes, op maat geknipt.
In een doos van 30 bij 30 cm passen precies 16 cupcakes.