Re: Goud bij taart en trends, toppers.
Schitterend!!! Gefeliciteerd met je prijs!! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Goud bij taart en trends, toppers.
Schitterend!!! Gefeliciteerd met je prijs!! 
Annette, gefeliciteerd!!
Daar mag je zeeeeeker trots op zijn. Prachtig, al die details.
In 1 woord: GEWELDIG!!!
Wauw, wat ontzettend mooi zeg!! En wat zul je er een werk aan gehad hebben.
Gefeliciteerd met goud.
Wat een details!!!! Echt supermooi!!!!!
Heel mooi! Zo cute!
die was inderdaad erg mooi. Terecht goud!
Wat een heerlijk kijk-tafereeltje! Gefeliciteerd hoor, helemaal terecht 
Ik heb alle wedstrijdstukken gemist, geen tijd gehad, maar ik ben blij dat je zoveel foto's plaatst, zoveel om naar te kijken en zo gedetailleerd.
Van harte met je 1ste prijs, wat een supertopper 
gefeliciteerd met je prijs 
Oh geweldig die details, zit gewoon weg te dromen zo mooi. Gefeliciteerd hoor geniet ervan 
Hoi Annette
Je topper is echt fantastisch. Ik vond hem ook de mooiste van de toppers die er stond. Je bent echt de terechte winnaar.
En nog bedankt voor je aardige woorden bij de auto toen ik samen met mijn zus de taarten aan het inladen was
.
Groeten Joyce
hij was echt zo gaaf om te bekijken, vele details en alles even mooi en netjes afgewerkt! 
Nou Annette, ik was al zo nieuwsgierig naar jouw inzending voor de wedstrijd, maar dit gaat mijn fantasie te boven hoor!
GEWELDIG!
Je bent terecht een winnaar hoor en hoop nog heel veel van jou te kunnen leren.
PROFICIAT!
Dank je Joyce, het was welgemeend!
Wat een prachtig kunstwerkje zeg!
Dus....helemaal verdiend goud! 
Wow! Ik vind het nu zoo jammer dat ik hem heb gemist op de beurs
het is schitterend...
terecht verdiend de 1ste prijs... helmaal happy voor je 
ik snap wel dat je goud hebt.jeetje wat mooi,en zo lekker anders 
echt super 
Gefeliciteerd! Super mooi was die! 
supergaaf
Bedankt voor de geweldige reacties allemaal!
Maar ik heb eigenlijk een vraagje.
Er werden formulieren ingevuld met wie het publiek de mooiste inzending vond van de taarten en de bloemen en de toppers.
Er is mij daar verder niks van bekend.
Na de wedstrijd kwam een jongetje aan mij vragen waar hij zijn prijs kon halen want hij had mij toch goed geraden???
Ik zei dat ik van niks wist en heb hem naar de leiding verwezen.
Iemand iets bekend over hoe deze publieks prijs werkt??
Jeeeeeeee wat een details!! Geweldig, net een sprookje 
Terechte winnares vind ik, echt prachtig!
Wat een prachtige topper! Hij was ook mijn favoriet. Je hebt zeer terecht goud gewonnen!
Nog even over je vraag;
Volgens mij werd er 1 formulier getrokken en die had dan prijs. Dat is wat ik begrepen heb.
ik heb hier wel ergens de publieksprijs voorbij zien komen, het was een taart die wel in de prijzen was gevallen maar niet als 1ste. Die was, als ik het goed begrepen heb, gekozen door het publiek. Volgens mij was hij 2de of 3de in de B categorie maar het kan ook de C categorie kunnen zijn. Er stond een champagne fles bovenop en hij had een gitaar op de onderste laag met dansende schaduwen. Het was niet die met die bloemen die uit de champagne fles kwamen.
Verder echt geen idee hoe het werkt.
hoi Annette,
het was inderdaad een plaatje
had , als jurylid wel als opmerking, jammer dat de vloer en de3 wanden erg donker waren.
Ook was de kleurtint hetzelfde, van de vloer+wand.
Had het verschillend en wat lichter geweest had je bij mij nog hoger gescoord !!
en het was al hoog...........
gefeliciteerd mpbart
Geweldig, wat knap gemaakt. Gefeliciteerd met de welverdiende prijs
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Goud bij taart en trends, toppers.