Re: wedstrijdtaart T&T, niet gewonnen, wel trots!

Werkelijk PRACHTIG!!!!!!!!
wauw wauw wauw wauw!!!!

52

TNX!!!

Denk wel dat ik gediskwalificeerd zou zijn als de jury zou denken dat ik een 4 hoog zou hebben ingeleverd toch?

Er waren wel een aantal taarten en een topper die gediskwalificeerd waren, al vraag ik mij dan wel af waarom dat was.
Zou wel fijn zijn dat de jury dat dan op het briefje erbij zou zetten, vanuit het publiek hoor je dan echt wel vragen waarom dat dan was.

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

53

Ik dacht eigenlijk dat een of andere grapjas dat erbij gelegd had, omdat het totaal verkeerd geschreven was  :rolleyes:  :+

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

Ja dat zag ik idd ook, geen idee waarom die gediskwalificeerd waren :think:  :nooo

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

55

Hele mooie taart,  :thumb:

56

Kinke schreef:

Ik dacht eigenlijk dat een of andere grapjas dat erbij gelegd had, omdat het totaal verkeerd geschreven was  :rolleyes:  :+

Ja hahaha, kwam toch een beetje gek over he  ;)  een briefje met handgeschreven "gediskwalificeerd, de jury" erop, fout gespeld ook nog eens haha

Ben wel heel benieuwd waarom dat dan was.

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

57

Eline25 schreef:

Ooooooooooo Biancaaaaaa!!!!! Wat SUPER SUPER gaaf!!! Niet normaal zeg, wat prachtig!! Ik ben er gewoon stil van! Hoe DOE je dat in godsnaam??? Enneh, de 15e kom ik langs hoor! gezellig!! Dan ga ik de hele avond naar je prachtige taart staren!! Oh nee, het is natuurlijk geen dummie he? Maar de kopjes bewaar je toch wel hoop ik? Echt te gek zeg!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

O ja, hoe is het in godsnaam mogelijk dat je niet gewonnen hebt?? Van mij krijg je de 1e prijs!!!

dank je Eline! De kopjes staan dan zeker nog en kun je ze in het echie zie, ik heb hem al van de taart gesloopt, ja de taart is echt en ik wacht niet tot hij vanzelf mijn huis uit wandelt  :lol:

icing smiles

58

.... ik ben diep in de onderdruk.... :Y
PRACHTIG!

59

Hij is echt ongelooflijk, wat een pracht-details, wat een fijn werk, echt beeeeeeldschoon !!

Groetjes, Conny

60

http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley251.gif die kopjes wat vreselijk mooi gemaakt gemaakt zeg. vind je hele taart helemaal geweldig echt over nagedacht :thumb:

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

61

ik vond dit echte een supergave taart en had hem als favoriet opgeschreven. dat kopje...... GEWELGIG!!!!!!

groetjes Anneliek

62

Lief van jullie, de reacties maken zoveel goed!!!

icing smiles

Ik vind je kopjes echt fantastisch. Ik had er gewoon geen woorden voor. Ik bleef er maar naar kijken op de beurs :D

Groeten Joyce

De nieuwe workshops staan online. Kijk op www.detaartenzaak.nl
Ambachtelijk en handgemaakt. De taartenzaak.

64

Ik ben sprakeloos. Wat ontzettend knap gedaan. Met name de kopjes. Jeetje zeg. Fantastisch. Nu ik nog weer gauw de foto 's heb bekeken, vind ik het zakhorloge ook perfect. Klasse voor je details.

Groetjes van Sanni

65

Hij is werkelijk prachtig!!
Je kon op een briefje je persoonlijke winnaars schrijven per categorie, en bij de eetbare taarten was jij mijn winnaar!!
Ben wel verbaasd eigenlijk dat je niet in de prijzen bent gevallen, zoveel technieken en ook het stapelen van allemaal verschillende vormen vond ik helemaal top.

Maar, prijs of geen prijs: je mag er ontzettend trots op zijn!!

66

Nouja, die heb ik gewoon gemist in mijn speedyrondje! Ik kijk naar je foto en ik denk...Waarom heeft ze er nou een echt kopje op gezet...?
Ik heb echt goed moeten kijken en dan nog kun je bijna niet zien dat het een suikerkopje is....Wat knap zeg!!
Echt jammer dat je ernaast greep, want het is echt een plaaatje van een taart! Dikke  :thumb:

En een kusje :)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

67

was erg mooi en super voor eerste deelname. leuk je te hebben ontmoet

Facebook fanpagina: Julie's Taarten

En je hebt niet gewonnen??????
Ik sla al stijl achterover van je taart en alle details... maar dat je niet gewonnen hebt, daar kan ik waarschijnlijk niet van slapen straks!!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

69

Karen Anne en Suuz, ik kijk zo tegen jullie op dat jullie reactie bij mij al een "ik-heb-goud-gewonnen" gevoel oproept!! heel erg bedankt, ik kan in ieder geval wel lekker slapen  :lol:

icing smiles

70

Pienemien schreef:
Kinke schreef:

Ja hahaha, kwam toch een beetje gek over he  ;)  een briefje met handgeschreven "gediskwalificeerd, de jury" erop, fout gespeld ook nog eens haha

Ben wel heel benieuwd waarom dat dan was.

Ik las in een andere topic dat dat kwam omdat ze te laat waren met inleveren ;)
En volgens mij die van Pooh omdat hij omgevallen was.

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

71

Hij is helemaal geweldig!!!! Ik ben helemaal sprakeloos!!

Die kopjes zijn zo geweldig dat ik denk dat je wel met een heel (of half natuurlijk) servies naar Birmingham kunt en dan val je vast en zeker in de prijzen :Y

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

72

Waanzinnig, alleen voor die kop en schotel verdien je al een dikke prijs !!  :thumb:

73

super gaaf vooral de kop en schotel echt mooi afgewerkt :thumb:
je mag echt wel trors zijn op je ontwerp :Y en volgend jaar weer mee doen je hebt echt potentie  :shh:

74

Oow deze is ook prachtig zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

75

bijzonder bijzonder!!! Ik zou echt niet durven een taart in te leveren... wat heb jij een mooi resultaat neergezet  :Y Hoe maak je in hemelsnaam die kopjes?