1

Onderwerp: mijn inzending voor T&T wedstrijd

Ondanks het feit dat ik niet in de top 3 zat, wil ik jullie toch even mijn inzending voor de wedstrijd van de Taart & Trends-beurs, onderdeel eetbare taarten, laten zien.

50 jaar - Het Nationale Ballet
gevuld met 1ste laag notencrème en 2de laag appel-kaneel

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VCL8BKIA-D.jpg

Facebook fanpagina: Julie's Taarten

2

Re: mijn inzending voor T&T wedstrijd

Hij ziet er erg mooi uit.
Dat goud maakt het ook klassiek en chique.

Groeten van Rianne

3

Ben gewoon heel benieuwd naar ALLE wedstrijdstukken dus ik ben blij dat je hem geplaatst hebt. (ik klik al de hele dag ff op vernieuwen :D)

Mooi gemaakt :thumb:

Alles goed???? nee 3 fout

hij was mooi, was gezellig op de beurs, leuk je gesproken te hebben

cake my day

5

Je taart zag er ook goed uit, dat je ook zo'n eind hebt gereden naar de beurs  :thumb:  ik vond het erg leuk je ontmoet te hebben!

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

6

Heel mooi zeg, en wat klinken je vullingen zalig !!

Groetjes, Conny

7

mooie taart, alleen is je poppetje uit verhouding, dat is wat jammer.

8

Heb helaas niks gezien dus ben blij om te zien welke taarten er verder mee deden.

Mooi gemaakt hoor.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Leuk om ALLE taarten hier te zien.  En deze heeft al goud van zichzelf

10

Hoi,

ik was al opzoek naar een foto van jou taart op het forum, want ik was je forumnaam alweer vergeten....
"t was een leuke masterclass hè, zaterdag, en is jouw taart nog heel aangekomen? Die van mij wel, en smaakte echt heerlijk, dus ik ga het nog eens thuis proberen met het boekje erbij.

groetjes en veel taartplezier verder,

marieke

11

annemie schreef:

Hoi,

ik was al opzoek naar een foto van jou taart op het forum, want ik was je forumnaam alweer vergeten....
"t was een leuke masterclass hè, zaterdag, en is jouw taart nog heel aangekomen? Die van mij wel, en smaakte echt heerlijk, dus ik ga het nog eens thuis proberen met het boekje erbij.

groetjes en veel taartplezier verder,

marieke

hai Marieke,

masterclass was inderdaad erg leuk, beide taarten hebben 200km reis goed doorstaan. 's avonds inderdaad gelijk nog even geproefd, wat een heerlijkheid hé.
ik ga hem ook zeker nog overdoen met receptenboekje. weet alleen nog niet met welk fruit.

groetjes,
Julie

Facebook fanpagina: Julie's Taarten