Onderwerp: Mijn trots dit weekend! Sweet 18 black and white
Voor een jonge dame die 18 werd!

Was er zelf erg blij mee!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn trots dit weekend! Sweet 18 black and white
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een jonge dame die 18 werd!

Was er zelf erg blij mee!
mooi hoor
Helemaal leuk!
heel leuk, is hij bekleedt met fondant of marsepein??
Het witte is fondant en het zwarte zelfgekleurde marsepein (met een kleine beetje zwarte fondant)
Mooie taart!!
Groetjes Darlene
Thanks Darlene en Jac
mooi taartje
grt Carla
Mooi
hij kom mij ergens bekend voor 
Ik heb ook een voorbeeld taartje gekregen waar ik mijn eigen draai aan heb gegeven. ( meerdere trouwens)
Ik heb net even gekeken, er staat idd carolinestaartcreaties op! Dat had ik niet aan jou gelinkt. Bedankt voor de inspiratie dan!! De jouwe was super!
Hij is wel anders maar snap de herkenning!
Ik heb ook een voorbeeld taartje gekregen waar ik mijn eigen draai aan heb gegeven. ( meerdere trouwens)
Ik heb net even gekeken, er staat idd carolinestaartcreaties op! Dat had ik niet aan jou gelinkt. Bedankt voor de inspiratie dan!! De jouwe was super!
Hij is wel anders maar snap de herkenning!
Het was niet als kritiek bedoeld hoor, vind het gewoon leuk om te zien dat je er door geinspireerd door bent.
Je heb er inderdaad een eigen draai aan gegeven, en het ziet er
uit.
Zo had ik het ook niet opgevat hoor. Hahaha miste vannacht wat smilies om mijn bericht te ondersteunen hahahah
Jij bedankt voor de inspiratie!
Mooi 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn trots dit weekend! Sweet 18 black and white