1

Onderwerp: Best wel erg trots!

Ik heb gisteren tijden de T&T beurs een workshop koud porselein gedaan en volgens mij heb ik het wel in de vingers :o  Nooit gedacht dat ik dit leuk zou vinden maar er konden zo maar eens een paar uitstekers en boeken in mijn mandje vallen bij de hebshop O-)  Misschien zelfs wel een workshopje???

http://i56.tinypic.com/1qljwi.jpg

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

2

Re: Best wel erg trots!

koud porselein? Ziet er heel mooi uit,heb al spijt dat ik niet naar T&T gegaan ben,maar ja beetje veel gewerkt,en apeldoorn ligt niet naast de deur(vlissingen) maar toch wel jammer als ik dit soort dingen zie.......... :thumb:

Jep koud porselein. Voordeel van dit is dat het na uitdrogen niet zo breekbaar is als gumpaste en het verkleurd ook niet. Zo leuk om te doen!

Groetjes Rebecca

4

ik heb ze gister al in het echt mogen bewonderen en daar zien ze er nog mooier uit als op de foto! Echt heel gaaf gedaan  :thumb:

Veel liefs Rafaëla

5

Prachtig.....  zo te zien iets om mee door te gaan... (als dit het resultaat is van een eerste keer )

groetjes
Mirsa

Groetjes, Miranda

6

Behalve WOW kan ik niet veel zeggen. Ongelofelijk dat je dat nooit eerder had gedaan. Ik heb veel moeten oefenen om mooie bloemen te maken. Jij bent blijkbaar een natuurtalent.

:o  :o  :o

Groetjes Rebecca

8

mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

9

Mooi hoor, nog nooit van gehoord koud porselein is dat iets als icing?

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

10

Hey PoC, ik heb al gewud maar ik vind ze schitterend...en idd wat is koud porselein...ervan uitgaande dat je niet je tanden erop afbreekt...maar t is meer decoratie dan eetbaar?? want het is te mooi om te eten..hahahahaha

super!!!

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

Het is niet giftig maar ook niet eetbaar. Het lijkt qua verwerken echt op gumpaste. Dit moet je niet rechtstreeks op een taart leggen, maar op een dummie bijv. Dat kan met gumpaste weer wel.

Groetjes Rebecca

12

echt heel mooi

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

13

Ik was al heel benieuwd na je post van gisteren over de koudporselein bloemen. Ik had echt niet verwacht dat het zo mooi zou zijn, zo fijn uitgewerkt, top!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"