Onderwerp: barbapapa koekjes!
slecht weer dit weekend en wat doe je dan? Koekjes bakken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » barbapapa koekjes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
slecht weer dit weekend en wat doe je dan? Koekjes bakken
Super leuk zijn ze geworden!
Wat leuk! 
Cute !!
dank je,wat maak jij ook erg leuke dingen zeg!
Erruge leuke koekjes zeg!!!!

O wat leuk.... echt jeugdsentiment....
En idd, leuk om met dit weer te doen.....
Wat leuk!!!Is dit ook een uitstekersetje? Ben er wel benieuwd naar,ik ben ze namelijk nog nergens tegen gekomen
Wat leuk!!!Is dit ook een uitstekersetje? Ben er wel benieuwd naar,ik ben ze namelijk nog nergens tegen gekomen
nee ik kon dus ook nergens uitstekers vinden dus maar soort malletjes gemaakt van een puzzelplaatje(gelamineerd) en dus eerst deeg uitsnijden en later fondant uitsnijden,veel werk maar dat vind ik juist een uitdaging. 
Nu vind ik ze helemaal super. Dank je voor je antwoord,ga het denk ik ook maar eens op deze manier proberen
super!
veel werk om uit te snijden
maar ik vind het resultaat prachtig
Ze zijn super leuk geworden zeg
Ze zijn super leuk geworden zeg
dank je,heb net op je website gekeken,leuke taarten e.d. en je maakt mooie roosjes zeg!
Oooh die zijn leuk!
Ik heb ze op mijn verlanglijstje staan om te maken met Royal icing!
Maar moet ze dan indd eerst met de hand uitsnijden.
Voorlopig geen tijd voor mijn eigen wensenlijstje, moet eind van de week 325 geboortekoekjes af hebben, 30 bumba koekjes en een workshop voorbereiden, en nog een kraammand voor net na het weekend!
Aan de slag dus
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » barbapapa koekjes!