Onderwerp: Ik heb van Pooh geleerd hoe ik moet stencillen
En natuurlijk wil ik dat dan meteen thuis proberen 
Lekkere hummingbirdvanillecakejes, mmmmmm

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ik heb van Pooh geleerd hoe ik moet stencillen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En natuurlijk wil ik dat dan meteen thuis proberen 
Lekkere hummingbirdvanillecakejes, mmmmmm

En meteen goed gelukt, dat stencillen. Jammer dat je cc's een beetje gedeukt zijn...
knap gestencild zeg !! heel netjes !
Ik vind ze goed gelukt het stencillen.... Lief kleurtje dat blauw ook..... En het ingedeukte.... tja... jammer maar het ging dit keer om het stencillen 
Ja, de cuppies waren niet zo goed omhoog gekomen, maar wel ontzettend lekker 
Wauw... dat wil ik ook eens doen!
erg leuk! als ik gedeukte cc's heb probeer ik ze nog vlak te maken met jam of pasta dat ze toch hoog genoeg zijn.

Ik had 't al op je Hyves gezegd, maar nu nog 's: echt een prachtig effect! En helemaal passend bij het blauw van je baking cups; dat maakt het een mooi geheel.
Mooie stencils!!
heel leuk zeg
erg mooi en lief 
You go girl! Netjes! Je hebt de vlinders dus ook gekocht bij Bien, ze zijn gaaf hè.:D
knap hoor
zien er hartstikke gaaf uit
ik heb ook de ws van Pooh gehad en ook vanmorgen geprobeerd, maar dan verticaal. Viel nog niet mee (maar gebruikte ook geen echte taartstencils, maar die van TopModels
). Leuk om te doen 
heel mooi gestencild!
Woei, mooi! Heb er gisteren ook 2 aangeschaft maar ik vond het nog niet meevallen. Wat heb jij gebruikt, icing? Heb je nog tips???
Jose
Wow, mooi strak gestencilled! Prachtig geheel zo!
ik had ook al meteen stencils gekocht, maar nog niet uitgeprobeerd...
maar je cuppies zijn

Joosjepoosje, ik heb icing gebruikt. En nou nee, nog geen tips, was al erg blij dat het zo goed lukte
.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ik heb van Pooh geleerd hoe ik moet stencillen