@ e.b.m
OOhhh bedankt zeg voor de foto`s goed doen! Ik schrijf hier nu net mijn eerste tekst op het forum, moet nog veel leren..
@Annamarie
Ja ik vond hem ook mooi. Wel een gedoe zeg! Ik had mijn biscuit gebakken maar werd niet hoog. Had toch alle tips gevolgd op dit forum, toen nog maar een biscuit gemaakt, werd weer niet hoog, en toen heb ik ze maar op elkaar geplakt.
Als vulling had ik aardbeienjam en botercreme van de mix. Die botercreme was niet goed gelukt, ik had m met water aangemaakt en hij was korrelig. Ik heb de taart er ook mee afgesmeerd, lukte ook niet echt. Maar toch maar doorgegaan. Toen de plak blauwe marsepein eroverheen, het scheurde en er kwamen gaten in. Ook kreeg ik het niet glad aan de onderkant. Later zou dat toch gecamoufleerd worden door de blokjes. Het versieren ging redelijk.
Ik heb m toen (gisteravond) in de koelkast gezet omdat mijn zoon vandaag zijn verjaardag vierde. Vanochtend haalde ik hem eruit en was de zijkant wat gaan rimpelen. Maar toch niet slecht gegaan! Ik vond m wel lekker maar ik vond het biscuit wat droog.
De cc waren wel beter gelukt, maar ook een stuk makkelijker om te maken natuurlijk.
De visite vond het wel heel mooi gelukkig!
Alle tips zijn welkom.