1

Onderwerp: glutevrije taart

hoi ik heb vanmorgen een glutevrije taart gebakken nu is hij tijdens het afkoelen grkrompen,is dit normaal of heb ik iets niet goed gedaan,ik heb me eigen goed aan het recept gehouden,en ik dacht ik laat het goed afkoelen en dan morgen verder afmaken,ik hoop dat het nog ga lukken,anders moet ik het over nieuw doen.

heeft iemand tips hoe ik het beste kan doen?

gr corina

2

Re: glutevrije taart

Hoi Corina,

Ik zou gewoon een nieuwe bakken, zo'n glutenvrije taart is al zwaar en zeker als hij is ingezakt. Als je je kom in warm water had en minimaal tien minuten hebt gemixt, denk ik dat je gewoon pech hebt gehad.

Succes!

3

hoi

ja ik ga gewoon opnieuw beginnen hij was ook helemaal uit elkaar gevallen dus ik kon er niets meer mee,nu wilde ik net beginnen maar me suiker was op dus als ik straks thuis kom ga ik na het eten gelijk beginnen,gewoon op me gemakt dan zijn de kids ook niet thuis dus even gewoon op me gemakje.

en moet je de kom in het warm water zetten dat heb ik nergens gelezen wel dat ik de eieren 10 minuten in het warm water moet leggen en daarna 10 minuten mixen,nou ik ga er vanaaf gewoon voor.

4

:Y  het is me gelukt hij is nog niet echt bijzonder maar hij zal daar echt niet minder op smaken.

http://i51.tinypic.com/4l0w15.jpg

hihi heb er op gezet ik hou van jullie anders was hij zo saai,hij is maar voor ons viertjes plus de buurvrouw mag ook proeven,als hij goed smaak natuurlijk,moet hem eerst zelf morgen proeven