1

Onderwerp: Bruidstaart in antraciet

Deze wordt zo ongeveer nú aangesneden:

http://img406.imageshack.us/img406/7614/010piw.jpg

Ik had hem liever wat eenvoudiger gehouden, maar de bruid wilde zo graag pareltjes én hartjes én de harten topper die ze op mijn vorige bruidstaart had gezien. En de wil van de bruid is natuurlijk wet!

De kwaliteit van de foto is bedroevend, sorry daarvoor. De locatie was heeeel erg sfeervol verlicht ;)

2

Re: Bruidstaart in antraciet

ziet er goed uit ,de kleuren wel gewaagd,maar mooi bij elkaar!

taarten maken word  steeds leuker!

3

Had hem graag van opzij gezien! Mooi die harten bovenop!! Heb je die zelf gemaakt?
Vind de kleuren ook mooi!

4

Dank je! Het waren de kleuren van het trouwkaartje. Ik vond het wel eens spannend zo!

5

Wauw, hij ziet er super uit zo van boven, maar ik ben zo nieuwsgierig naar een foto van de zijkant. Heb je die echt niet?

Groetjes, Conny

6

Ik heb hem ook nog van opzij! Alleen is deze foto nóg slechter. En zie beter het resultaat van het "inzak, uit-elkaar-haal, opnieuw-stutten, weer-in-elkaar-zet-drama". Daarvoor zag 'ie er wat strakker en minder vlekkerig uit. Maar laten we dat maar niet verder vertellen...

http://img204.imageshack.us/img204/8388/006wno.jpg

Hoi,

Ondanks je foto van opzij, vind ik het een erg mooie taart. wauw! Prachtige kleuren ook.

Waw prachtig! Wat een mooie topper!

Waw prachtig! Wat een mooie topper!

10

ik vind hem ook gaaf, maar ik hou wel van drukke taarten :Y  :Y  :thumb:  :thumb:

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

11

mooie topper!!

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

12

Ik vind hem prachtig!!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

13

prachtig al zou ik zelf ook van wat minder druk houden...
En de kleuren zijn erg mooi gelukt!

14

ik vind hem mooi!!

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

15

Dank jullie allemaal voor de leuke reacties! Ik had er eigenlijk een beetje de pest in nadat ik hem had weggebracht. Vooral omdat dit mijn eerste ingezakte taart was, denk ik. Maar goed: hij is gered, en over een paar dagen, als ik er wat afstand van heb genomen, weet ik pas echt wat ik ervan vind.  :P  En dan hoor ik vast ook est het bruidspaar ervan vond!

16

Prachtig maar ook erg leuk!

17

Vind het een prachtige kleurencombi en de topper is super!

18

ik vind hem prachtig hoor..vooral je harten bovenop.

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

19

hij is mooi!! ik hou er wel van hoor. Vind alleen dat er bij zo'n grote stapel geen mdf plankje onder moet. Had een zilvere ronde drum mooier gevonden, wat meer body.

Groet,
Wendy

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

20

wenko schreef:

hij is mooi!! ik hou er wel van hoor. Vind alleen dat er bij zo'n grote stapel geen mdf plankje onder moet. Had een zilvere ronde drum mooier gevonden, wat meer body.

Groet,
Wendy

Ja, dat zou denk ik ook veel mooier zijn geweest. Ik had er ook één voor aangeschaft, maar de bruid besloot nogal last-minute dat een taart voor 25 personen toch wel erg klein zou zijn, en dat ze er dus nog een laag onder wilde. Toen was mijn drum dus helaas te klein! Maar ik kreeg net een mailtje dat iedereen hem mooi vond! Gelukkig maar  :P

21

Gaaf, wat een top kleuren !!  :thumb:

22

Ik vind de topper echt TOP!!!

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed 2012!!

23

mooi hoor!