Re: doe maar een koe,
nou zeg, kom ik terug van de beurs, staan er weer zoveel leuke berichten! Dank dank 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » doe maar een koe,
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
nou zeg, kom ik terug van de beurs, staan er weer zoveel leuke berichten! Dank dank 
Oh wat een leukerd!!! Knap hoor: doe maar een koe op een blauwe of rode taart...en dan komt er zo'n pracht exemplaar uitrollen 
geweldig!
Echt geweldig mooi en leuk!!!!
Heel erg leuk bedacht! Vind vooral je koeienrandje met staart erg leuk, wat zoiets kleins al kan doen met een taart he!! Mooi hoor!
Wat een leuke taart. Zelf ben ik nog maar net begonnen, maar een koeientaart staat ook op mijn lijstje. Als bedankje voor een kennis, als we weer eens met de kids op de boerderij mogen komen kijken/helpen.
Wat een leukerd!
oef een koe... maar wat is dit een leuke taart geworden!
da's toch wel vreemd
soms doe ik m'n stinkende best op een taart, die ik dan erg mooi/goed gelukt enz vind en dan krijg ik weinig reacties...nu een in principe simpele puzzel, regent het reacties
Zou het door het weer komen
?
Leuk hoor 
da's toch wel vreemd
soms doe ik m'n stinkende best op een taart, die ik dan erg mooi/goed gelukt enz vind en dan krijg ik weinig reacties...nu een in principe simpele puzzel, regent het reacties
![]()
Zou het door het weer komen?
![]()
Leuk hoor
Ach ja, dat heeft iedereen wel eens. Neemt niet weg dat je andere taarten ook top zijn!!
nee waarschijnlijk omdat het zo een orginele taart is door dat koeienstaarten randje en die stethoscoop
ik vind hem namelijk ook super mooi en grappig 
Mooi joh! enne dat warme mes... aai vergeten we allemaal wel is, trouwens hij ziet er keurig uit!!
Jeetje, die is leuk geworden Carien, echt mooi gedaan
Ach ja, dat heeft iedereen wel eens. Neemt niet weg dat je andere taarten ook top zijn!!
dankdank
en de andere natuurlijk ook weer dank voor jullie reacties
mama 182, da's heeeel simpel hoor
een klont roomboter in een koekenpan,
gesnipperde appels met wat suiker erover erin
voorzichtig bakken (niet hoog vuur, dan brand de boel aan)
als het een soort prutje wordt (droge appelmoes met klonten zeg maar
) uit de pan
wat kaneel erdoor doen (als je dat lekker vindt)
helemaal af laten koelen
over de taart verdelen
daarover ongezoete, geklopte slagroom.
lekker fris bij al het zoete (zelfs mijn man vindt dit lekker
)
wat een leuke taart 
Mooi gedaan!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » doe maar een koe,