Onderwerp: De 90cc bij de bruidstaart
Pff 90 cc's een werk! Wel leuk om te maken met een goede voorbereiding 
De bruidstaart staat in de andere rubriek.

Alle cc's waren goed gelukt! Er heeft niet 1 papiertje losgelaten.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » De 90cc bij de bruidstaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Pff 90 cc's een werk! Wel leuk om te maken met een goede voorbereiding 
De bruidstaart staat in de andere rubriek.

Alle cc's waren goed gelukt! Er heeft niet 1 papiertje losgelaten.
Hoi,
Mooi gedaan, en wat een werk.
Oh, wat leuk, zo maak ik ze ook wel eens!
die zien er prachtig uit.. 
Een droom!!
Mooi!!
en hoe heb je het gedaan met de papiertjes?
Ik ga morgen namelijk aan de slag voor mijn eigen bruidstaart (die staat inmiddels in de vriezer) en 50 cc....
Ik ben van plan om ze in te vriezen....
erg mooi gedaan! Wat een werk 90 van die roosjes! maar allemaal erg mooi hoor!
zien er mooi uit
Ik was al onder de indruk van je taart, maar nu ben ik helemaal
wat een werk heb je gehad zeg. Top.
Heb je al die roosjes zelf gemaakt? Ik vind ze mooi! Ben van de week ook er mee bezig geweest maar zo mooi als die van jou zijn ze lang niet.
Ik zal straks ff posten van de papiertjes en de roosjes
als de kids op bed liggen
Mooi!!
en hoe heb je het gedaan met de papiertjes?
Ik ga morgen namelijk aan de slag voor mijn eigen bruidstaart (die staat inmiddels in de vriezer) en 50 cc....Ik ben van plan om ze in te vriezen....
ik heb de witte papiertjes van house of marie. Deze zijn voor het wilton bakblik iets te groot. Ik heb nu deze keer de vouwtjes wat strakker gemaakt door ze dichter naar elkaar te duwen. Ik pak een stapeltje ccpapiertjes en vouw ze dan strakker.
Hierdoor passen ze perfect in het bakblik. Tevens had ik ook roombotercakemix (gekocht bij spullenvoorjetaart) waar alleen water bij moet.
Heb je al die roosjes zelf gemaakt? Ik vind ze mooi! Ben van de week ook er mee bezig geweest maar zo mooi als die van jou zijn ze lang niet.
Ja zelf gemaakt. Ik heb hiervoor de 5petal uitsteker gebruikt. (ik weet alleen niet welke maat)
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-960.html
Niet te dik je marsepein rollen. Van het 1e blaadje maak je een coontje, dan het 3e blaadje eromheen, hierna het eerste blaadje en dan 4 en 5.
De achterkant dun rollen tussen je vingers en afsnijden zodat de onderkant plat is.
Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Zien er heel mooi uit!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » De 90cc bij de bruidstaart