Onderwerp: Hallo Iedereen
Hallo iedereen,
Ik ben Sabine, moeder van 2 geweldige kinderen. Ik kom uit een heel creatieve familie, maar uit mijn handen kwam altijd maar heel weinig, behalve schrijfsels en natuurlijk gewoon de simpele knutselwerkjes. Toen de 3e verjaardag van mijn dochter in zicht kwam stelde iemand voor dat ik haar eigen verjaardagstaart moest maken. Ik natuurlijk helemaal enthousiast, want dan kon ik eindelijk laten zien dat ook ik creatief was. Nou, dat heb ik geweten! Ik ben namelijk absoluut geen keukenprinses en hoe een oven werkte? Ik moet altijd glimlachen als ik de foto van mijn allereerste taart zie, zo grappig! In de loop der jaren (mijn dochter heeft drie maanden geleden haar 6e verjaardag gevierd en inmiddels hebben we ook een zoontje die binnenkort zijn 3e verjaardag zal vieren) ben ik het zo geweldig gaan vinden dat ik al helemaal opgewonden raak als er weer een verjaardag aan zit te komen! Ik vind het zo heerlijk om te doen en ik wil dan ook graag mijn taarten hier laten zien. Ik zal zo een topic openen in forum Taarten Parade met mijn creaties van de afgelopen jaren, inclusief de allereerste en ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden... Ze zijn nooit perfect, maar met liefde gemaakt!
Veel liefs,
Sabine