Onderwerp: Mijn mini caramel shortcakes....
Vandaag maar weer eens mijn mini caramel shortcakes gemaakt. Zijn altijd een hit 

Ik ga weer een aantal mensen blij maken 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn mini caramel shortcakes....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag maar weer eens mijn mini caramel shortcakes gemaakt. Zijn altijd een hit 

Ik ga weer een aantal mensen blij maken 
Dat ga je daarmee zeker, die zien er gevaarlijk lekker uit! 
mmm heerlijk! Wat leuk dat wit erop! (wat is het?)
Dat witte is gesmolten witte chocola
Omdat er anders zo weinig calorietjes in zitten 
hahahahaha oh heerlijk
Ja dat doet het hem hoor... De witte chocola;)
zien er leuk uit zo. heb je ze in die 4kanten vorm gesneden of zo gemaakt? mij lukt dat snijden nog steeds niet, ik ben daarom zo blij met het idee van de minicupcake vormpjes wat hier toen gepost is 
Nee, ik heb ze niet gesneden. Ik gebruik de brownie bakvorm van de Xenos. Daar krijg je ze ook erg makkelijk uit en de maat van de caramel shortcake is dan ook precies goed. Ik vind ze als 'cupcake' zo groot en dan is het op een gegeven moment niet lekker meer maar nu zijn zijn ze echt perfect 
Oh wat een heerlijkheid! Die van mij zijn ook net klaar!!
o, ja, dat is ook een goed idee zeg!
ik vond de hoeken al zo rond afloopen voor het snijden dus ik dacht dat je ze misschien ergens mee uitgedrukt had ofzo
ik gebruik ook niet de gewone cuppies maar de mini, anders zou eht mij ook te groot zijn hoor 
ik vond de mini cc vorm te klein en de brownie vorm is een goed alternatief 
Ik maak ze ook wel eens in de brownie vorm maar dan doe ik een beetje santen door de chocolade dan kun je die beter snijden want ze is dan niet helemaal hard.
Ziet er heel lekker uit zo met een beetje witte chocolade
Dat witte is gesmolten witte chocola
Omdat er anders zo weinig calorietjes in zitten
Heerlijk!! Ik ga ze ook eens proberen!
o wat zien die er heerlijk uit..
Staat het recept hiervan op de site, ik kan het niet vinden
. ze zien er heerlijk uit! 
Mjammmm, can't wait to try em out!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn mini caramel shortcakes....