1 Laatst bewerkt door Moedertje Taart (06-10-2011 11:59)

Onderwerp: Rozenhart en 3d cars meptaart

De 3d cars meptaart hoort bij een stapeltaart deze staat in de betreffende catogerie.
Taartje was bisquit gevuld met aardbeienjam afgesmeerd met vanille fudge bekleed met fondant.

Het rozentaartje heeft voor wat frustraties gezorgd omdat de rozen niet mee wilde werken  :mad:  :s , dagen bezig geweest maar uiteindelijk was ik best trots op het resultaat.
Was bisquit gevuld en afgesmeerd met mokkabc bekleed met marsepein en fondant.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VMNJROY3-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TYYKX33K-D.jpg

Bedankt voor het kijken en feedback is altijd welkom.

Groetjes Monique

*** Geen feest compleet zonder taart ***

2

Re: Rozenhart en 3d cars meptaart

Mooi hoor! Heb me nog niet durven wagen aan een 3D taart!

Je hart is ook goed gelukt!

3

Dat is een flinke mepper zeg! Daar heb je een hoop werk aan gehad. Wel helemaal gelukt  :thumb: . En de rozen zijn ook niks mis mee hoor. Je hebt ook een mooie rand gemaakt om de taart. Een heel mooi geheel.

plientje schreef:

Dat is een flinke mepper zeg! Daar heb je een hoop werk aan gehad. Wel helemaal gelukt  :thumb: . En de rozen zijn ook niks mis mee hoor. Je hebt ook een mooie rand gemaakt om de taart. Een heel mooi geheel.

Was echt maar klein taartje hoor 12cm wel een gepriegel hoor dan liever een grote  :lol:
Bedankt voor de complimenten en 3d is ook niet echt mijn favo is echt veel werk  ;)  :P

5

haha je zou zo echt niet denken dat ie zo klein is! erg leuk gedaan die roosjes wat zou dat een gepruts geweest zijn  O-)

live today like there's no tomorrow
dus elke dag een taart!

nicolinevd schreef:

haha je zou zo echt niet denken dat ie zo klein is! erg leuk gedaan die roosjes wat zou dat een gepruts geweest zijn  O-)

Het idee van de roosjes in bol vorm had ik uit het nieuwe boek van Conchita van de taartwinkel uit Den Bosch , stond goed uitgelegd en viel reuze mee , alleen kreeg de roosjes 2 dagen lang niet normaal uit mijn vingers , normaal geen last van , maar wilde nu gewoon niet.
De avond voor ze de taart kwamen halen lukte ze eindelijk pfff net op tijd dus gelukkig.....