1

Onderwerp: Hier ben ik blij mee!

Een opdracht voor 30 personen. Zo'n grote heb ik nog nooit gemaakt  :|  super leuke uitdaging! Thema? Feestelijk en kleurrijk, 'kijk maar'. Vulling? 1 met alleen caramel, de rest 'kijk maar'.

Van dat 'kijk maar' heb ik echt wakker van gelegen  :o Een man die 30 wordt, wat moet je daar nou voor maken! Uiteindelijk had ik een ontwerp en kon ik weer rustig slapen  ;) 
Vanaf toen ging alles soepeltjes, geweldig leuk!! Helaas geen thema, maar ben blij dat alles gelukt is! Voelde echt goed toen ze de taart op kwamen halen. Wat een geweldige hobby  :Y

http://www.mijnalbum.nl/Foto-34DLXB4A-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GNJFRR4W-D.jpg

Heb heel wat hulp te danken aan dit forum, dus iedereen bedankt!!  :)

Gr Kelly

2

Re: Hier ben ik blij mee!

't Is ook moeilijk iets leuks voor een man te bedenken, maar je heb het mooi gedaan!
Ik zeg, opdracht goed geslaagd!  :Y  :thumb:

3

die ziet er erg leuk uit
altijd lastig he voor een man

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

4

Geweldige taart! Leuke kleuren en mooie strik!  :thumb:

"Het leven is een feest, maar waar blijft de taart?"

5

Mooie taart voor een man!!  Goed gelukt  :Y

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

6

:thumb: heel goed gedaan, mooie taart, mooie strik, mooi ontwerp, goeje kleuren, helemaal  :thumb:  :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Mooi Kelly!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

8 Laatst bewerkt door Annemarie (05-10-2011 21:17)

oeps 2x

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

9

erg mooi ja vind ik ook moilijk voor een man iets te verzinnen maar goed gelukt hoor

10

heel erg gaaf zeg!!!

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

11

Nou, dat mag dan ook wel want hij ziet er super uit!  :thumb:

Groetjes, Angela

12

Wat een leuke reacties, super bedankt!  :D

Tja, voor een vrouw had het iets makkelijker geweest :P Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt :lol:

Gr Kelly

13

Hele leuke taart!
Ik hou er niet van als mensen zeggen, kijk maar, ik word daar altijd zo peuneveu van.. stel dat ze een heel andere smaak hebben dan ik, wat dan?!?
Maar deze gaan ze zeker mooi vinden!

Groetjes Eline

14

wipneus schreef:

Hele leuke taart!
Ik hou er niet van als mensen zeggen, kijk maar, ik word daar altijd zo peuneveu van.. stel dat ze een heel andere smaak hebben dan ik, wat dan?!?
Maar deze gaan ze zeker mooi vinden!

PRECIES!!!  :|  Daarom kon ik er ook echt niet van slapen, bleven maar ideeen voorbij komen en wist maar niet wat ik er van wilde maken. Wist wel dat de opdrachtgeefster makkelijk was... maar toch!  :P