1

Onderwerp: Hoe 'Twixy' bewaren en creamecheese frosting?

Hallo,

Ik heb 2 bewaar vragen:

Ik wil graag de 'Twiky' van Kwebbeltje eens gaan maken. Moet je die in de koelkast bewaren, of kunnen ze gewoon in de koektrommel? En moet (let op MOET, niet WIL  ;) ) je ze allemaal direct opeten, of kun je ze ook ongeveer 3 dagen bewaren?

Verder wil ik ook nog de red velvet cakejes gaan maken (Hummingbird recept) met creamecheese frosting toef. Als je monchou of Philadelphia gebruikt in de frosting mag het dan wel buiten de koelkast staan? En zo ja, hoe lang dan?
(Ik keek ook DC cupcakes en zij gebruiken véél creamcheese en hun cupcakes lijken niet gekoeld te staan... zeker de showpieces niet)

Alvast bedankt!
groetjes,
Linus.

2

Re: Hoe 'Twixy' bewaren en creamecheese frosting?

Over het eerste gedeelte heb ik geen antwoord voor je, omdat ik geen idee heb wat het is  :D

Wat betreft de cupcakes: producten met monchou of philadelphia bewaar ik ten alle tijden in de koelkast. Dus ook deze vulling zou ik zeker in de koeling bewaren. Als je de zoekfunctie gebruikt, zie je hier ook al vele antwoorden over.

3

vraag 1: je hoeft ze niet in de koelkast bewaren en ook niet allemaal direct op eten ze kunnen best een paar dagen staan maar meestal zijn ze wel eerder op bij ons.

vraag2: ???

4

alles met zuivel moet in de koelkast behalve als het heel lang verhit is of heel heet...

en caramel shortbread kan gewoon in een koektrommel

etmc schreef:

en caramel shortbread kan gewoon in een koektrommel

:)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Maar eigenlijk moet je t wel allemaal opeten ;)