1

Onderwerp: Wie weet wat ik bedoel? Ben op zoek

Naar de uitsteker van die schattige bloemetjes. Ik weet dat het een metalen uitsteker is en die daarna gevormd moet worden in een "bloemenvormer". Heb al diverse shops gekeken, maar weet niet hoe ze heten, dus is het zoeken naar een speld in een hooiberg. Wie weet het wel en kan me helpen?

Re: Wie weet wat ik bedoel? Ben op zoek

PME Mini Blossom/forget-me-not Plunger Cutter??

Ik zing mijn eigen wijsje!

http://www.deleukstetaartenshop.nl/images/fb130.jpg

Ik zing mijn eigen wijsje!

4 Laatst bewerkt door Jol321 (06-10-2011 09:28)

Denk dat je de hortensia bedoelt. Zal even zoeken......

*edit* van sunflowers sugart  hydrangea of blossom. Vind 'm niet in de webshop hier , wel bij ellenscreatives.

Dit zijn er heel veel van:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-388LNICR.jpg

Groet, Jolanda

5

heb je een voorbeeld foto van het bloemetje dat je zoekt?

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

6

Ik denk dat het is die Jol liet zien, is dat een metalen uitsteker met zo'n plastic "vormer"? Kun je me een linkje sturen, zit op de site van ellen te kijken, jeetje die heeft veel...

7

linda1 schreef:

Ik denk dat het is die Jol liet zien, is dat een metalen uitsteker met zo'n plastic "vormer"? Kun je me een linkje sturen, zit op de site van ellen te kijken, jeetje die heeft veel...

Mag hier de link niet neerzetten, mail je wel even, maar als je de woorden die ik er in gezet hebt als zoekwoord zet, kom je er ook direct.

Groet, Jolanda

8

Ja ik ben blond he, maar het is gelukt en dat is degene die ik bedoel, hartstikke bedankt. Snelle service weer hier.

9

Of de Blossom Sugar Art Mold and Cutter, dat is ook een mooie.

Groetjes, Elly