26

Re: Lieve over de top meisjes stapel

Leuke taarten hoor :thumb:

27

Super dat je contact met haar hebt gehad  :thumb:
Vind jouw taart ook erg mooi, maar zoals anderen al aangaven wel een groot verschil met het voorbeeld. Inderdaad hoef je niet letterlijk taarten te kopiëren. Je wilt immers je eigen stijl laten zien!

Voor mijn gevoel zijn er 2 dingen die het verschil geven tussen deze twee taarten;
- Dat er geen tiara op jouw stapel staat, maar een kroontje.
- En het grootste verschil, dat je er geel bij hebt gebruikt.
  Ook al zijn jouw kleuren lichter dan het voorbeeld, als het gele er
  niet in zat had je denk ik toch meer een gelijkenis.

Desondanks, nogmaals mooie taart!!!!!!

28

Nou Bianca.. Ik zal mijn reactie ook ff hier neer zetten.
Iedereen moet wel goed weten dat je zelf mocht weten wat bovenop de taart kwam. Dat heeft ze zelf gezegd.. En nog belangrijker.. De kleuren komen niet uit op deze foto van jou. Dat geel was nl goud zei je toch. Zo kun je zien dat die andere kleuren ook veel fletser zijn dan in het echt.
Tuurlijk is die eerste prachtig maar die van jou ook! Ik vind zelfs jouw onderste laag veel mooier want die van de eerste vind ik persoonlijk net wat te druk. Goed gedaan meid!

29

Heb je eigenlijk nog iets gehoord?

30

Ik heb bericht gehad. Ze vond de taart wel mooi. Maar hij leek niet op de foto. Ze wilde er niet over zeuren. Maar de taart die ik had gemaakt leek erg veel op een taart die ze vorig jaar had.

Maar de versieringen zijn vrijwel hetzelfde, dan heeft ze dit jaar bijna dezelfde taart besteld.

Maar goed ik heb haar €10 korting gegeven op een volgende bestelling of bij de volgende trimbeurt van de hond.

Ze vond dat heel netjes.

Het is nu opgelost.

Groetjes Bianca

31 Laatst bewerkt door amateurtje (06-10-2011 12:45)

Hij is leuk!! :thumb:

32

Biancatjuh schreef:

Ik heb bericht gehad. Ze vond de taart wel mooi. Maar hij leek niet op de foto. Ze wilde er niet over zeuren. Maar de taart die ik had gemaakt leek erg veel op een taart die ze vorig jaar had.

Maar de versieringen zijn vrijwel hetzelfde, dan heeft ze dit jaar bijna dezelfde taart besteld.

Maar goed ik heb haar €10 korting gegeven op een volgende bestelling of bij de volgende trimbeurt van de hond.

Ze vond dat heel netjes.

Het is nu opgelost.

Fijn :thumb: