1

Onderwerp: Wilton gum paste flower set

Wie heeft deze en wat vindt jij ervan?
Er zit een instructie boek bij waarin stap voor stap uitleg in gegeven wordt.
Vindt jij het goed te volgen/te doen?

If life gives you lemons, make lemonade!

Re: Wilton gum paste flower set

Volgens mij heb ik die, maar ik heb hem nog maar net en nog geen tijd gehad om iets te proberen. Het instructieboek wat ik heb is in het engels, omdat ik de set via ebay in engeland heb gekocht.

Ik heb al wel even het boek doorgebladerd en er staan veel foto's in. D'r zitten veel vormpjes bij, dus  als ik de beschrijving niet snap, kijk ik wel op internet, naar filmpjes op youtube ofzo.

3

Ik heb hem dit weekend kado gekregen van mn vriend :)

Het boekje is al uit en erg handig en zeer goed te volgen. Er staan ook veel tips in :D

~* Iemand vertelde mij ooit eens dat elke nieuwe dag een reden is voor een feestje. Houdt dat in dat elke nieuwe dag ook reden is voor een taart?! Dan ben ik voor!! *~

4

Persoonlijk vind ik alle plastic uitstekers van Wilton enorm slecht.
Ik krijg het fondant er nooit mooi uit. Kan aan mij liggen maar met andere uitstekers heb ik daar nooit last van.
Heb de set ook wel eens zien liggen, maar ik ga maar voor andere merken bloemuitstekers.....
Maar met deze set zelf heb ik geen ervaring

5

Ik heb deze set als 1 van de eerste dingen van mijn taartspullen gekocht en al heeeeeeel veel gebruikt!!
Ook mijn instructie boek is (helaas) engels ook al heb ik hem bij de leukstetaartenwinkel vandaan. Denk dat hij niet in het nederlands bestaat.
ik vind het een erg prettige set met heeel veel mogelijkheden!
Een fijne bijkomstigheid: je hoeft niet alle uitstekers meer los te kopen!

www.Leoniestaarten.nl
Omdat er altijd wel een reden voor een taart is!