1

Onderwerp: Bekleedprobleem

Mijn taartenkamer is de warmste kamer hier in huis (jammer genoeg!) er staat wel een mobiele airco maar dat scheelt maar een graad of 4 à 5. De laatste dagen plakt alles, ik liet m'n mini's heel goed opstijven maar terwijl ik er aan bezig ben lijkt het of ze terug inzakken, smooteren kan ik erna vergeten dan krijg ik rimpels :-( Help help help hoe los ik dit op? Bij koeler weer lukt het wel allemaal zoals het moet en zoals ik het wil en krijg ik wel mooie strakke taarten.  't Valt me op dat ik het harder heb bij vormen als de miniwondermold etc.

2

Re: Bekleedprobleem

het zal toch wel weer de toegenomen luchtvochtigheid zijn, daar kun je niet zoveel aan doen.. een ontvochtiger kopen! Zit er op je mobiele airco misschien een ontvochtigingsstand?

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

3

Nee die zit er niet in grrr ik haat het echt en vind er op die manier niets leuk meer aan.  Ga ff proberen na te gaan wat ik tegen het vochtprobleem kan doen, bedankt voor de tip

4

Succes! Tis hier nu ook vreselijk hoor; hoef gelukkig nu geen taarten te maken maar ik heb hier wel een Roodkapje staan om te drogen en dat lukt ook voor geen meter... Ik dacht in de zomer het ergste gehad te hebben maar dit is ook niks!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...